Câştigătorul concursului de proiecte pentru amenajarea interioară a Muzeului Naţional de Istorie a Evreilor şi al Holocaustului din România va fi ales pe 10 decembrie, a afirmat, luni, directorul Institutului "Elie Wiesel", Alexandru Florian. "S-a deschis concursul internaţional pentru proiectarea amenajării interioare a imobilului care va adăposti acest muzeu în Bucureşti, pe Calea Victoriei. În data de 10 decembrie, un juriu internaţional, coordonat de secretarul general al Guvernului, va alege soluţia câştigătoare pentru felul în care va arăta acest muzeu al României, finanţat de către Guvernul României", a afirmat acesta. Potrivit site-ului Institutului "Elie Wiesel", clasamentul proiectelor, stabilit de juriu, va fi publicat pe 14 decembrie. Alexandru Florian a participat, la Ambasada SUA, la un eveniment ce a marcat a 98-a aniversare a lui Iancu Ţucărman, supravieţuitor al pogromului de la Iaşi. În acest context, a vorbit şi de inaugurarea unui muzeu care să documenteze evenimentele la care a fost martor Ţucărman. "În iunie 2021 vom inaugura la Iaşi "Muzeul pogromului". Eşti invitat alături de noi la acest eveniment memorial deosebit de important, când vom comemora 80 de ani de la pogromul de la Iaşi", i-a spus Florian lui Iancu Ţucărman. Institutul "Elie Wiesel" coordonează proiectul Muzeului Naţional de Istorie a Evreilor şi al Holocaustului din România. Preşedintele Klaus Iohannis a promulgat legea privind înfiinţarea muzeului în octombrie anul trecut. Muzeul Naţional de Istorie a Evreilor şi al Holocaustului din România va avea ca scop prezentarea şi promovarea istoriei, culturii şi tradiţiilor comunităţilor evreieşti din România, pentru cunoaşterea în plan intern şi internaţional a contribuţiei acestei minorităţi naţionale la evoluţia şi modernizarea societăţii româneşti de-a lungul timpului. Sediul muzeului este în centrul municipiului Bucureşti, într-una din zonele emblematice ale oraşului, Calea Victoriei, în clădirea "Banloc-Goodrich", proiectată de arhitectul Octav Doicescu în perioada anilor '40. AGERPRES/(A – autor: Oana Ghiţă, editor: Florin Marin, editor online: Anda Badea) Mai multe imagini pe AGERPRES FOTO
Florian (Institutul ”Elie Wiesel”): Proiectul de amenajare interioară a Muzeului Holocaustului va fi ales pe 10 decembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.