Florin Jianu va conduce Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România încă patru ani, au decis membrii organizaţiei în cadrul celei de-a VIII-a Convenţii Naţionale a CNIPMMR, organizată vineri la Bucureşti. Potrivit unui comunicat al Consiliului, transmis AGERPRES, preşedintele de onoare al entităţii va fi Ovidiu Nicolescu, în timp ce funcţiile de prim-vicepreşedinţi vor fi ocupate de: Marian Filimon – pe dezvoltare teritorială, Augustin Feneşan – pe dezvoltarea capacităţii instituţionale, Neculai Viţelaru – pe domeniul de dezvoltare patronală şi Ioan Mintaş – pe strategie şi imagine. De asemenea, secretar general al CNIPMMR va fi, în următorii patru ani, Sterică Fudulea. În cadrul celei de-a VIII-a ediţii a Convenţiei Naţionale a CNIPMMR a fost votată şi Strategia Consiliului pentru perioada 2020 – 2024, care vine cu o serie de acţiuni concrete de dezvoltare a organizaţiei pe o serie de paliere importante având patru mari obiective, respectiv: consolidarea capacităţii administrative şi instituţionale şi menţinerea reprezentativităţii naţionale a organizaţiei; promovarea şi protejarea intereselor IMM-urilor la nivel local, regional, naţional şi internaţional; constituirea unei imagini consolidate a CNIPMMR şi sporirea gradului de vizibilitate a organizaţiei; dezvoltarea unui portofoliu de acţiuni şi proiecte finanţate din fonduri nerambursabile şi/sau din fonduri proprii, care să sprijine dezvoltarea antreprenoriatului la nivel naţional şi să faciliteze educaţia, accesul la finanţare, accesul la pieţe şi internaţionalizare. "Toate cele patru mari obiective vin cu 93 de acţiuni concrete de implementare ce vor fi întreprinse în următorii patru ani. Astfel, printre cele mai importante acţiuni din cadrul strategiei sunt înfiinţarea Ministerului Antreprenoriatului, Comerţului şi Digitalizării, Programul Romania Tech Nation, o nouă strategie pentru IMM 2030, Aplicarea 'Testului IMM' în procesul de elaborare a actelor normative care au impact asupra întreprinderilor mici şi mijlocii, pentru a se asigura un mediu favorabil iniţierii şi dezvoltării afacerilor, înfiinţarea liceelor de antreprenoriat sau introducerea unui nou tip de societate – societatea cu răspundere limitată de exerciţiu – SRL de Exerciţiu – pentru tinerii cu vârsta între 16 şi 18 ani", se arată în comunicatul citat. AGERPRES/(AS – autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)
Florin Jianu va fi preşedintele CNIPMMR încă patru ani
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.