Agenţia Naţională Anti-Doping (ANAD) a decis că fotbalistul grupării Rapid Bucureşti, Cătălin Hlistei, nu a încălcat prevederile privind dopajul, după ce a fost descoperită în proba sa substanţa betametazonă, informează gruparea giuleşteană într-un comunicat de presă. "Agenţia Naţională Anti-Doping a decis că fotbalistul nostru Cătălin Hlistei nu a încălcat reglementările antidoping, privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport, după ce în proba sa biologică a fost descoperită substanţa betametazonă. Ţinând cont că substanţa folosită de către Cătălin Hlistei a fost administrată pe cale nazală, şi nu pe cale orală, intravenoasă, intramusculară sau rectală, şi ca atare prezenţa acestei substanţe în proba biologică, deşi este un rezultat analitic pozitiv, cât şi utilizarea acesteia, administrarea sub formă de picături nazale nu poate constitui una din încălcările reglementărilor antidoping, prevăzute de art. 2, alin (2), litera A şi B, din legea nr. 227/2006, privind prevenirea şi combaterea dopajului în sport", se arată în comunicatul FC Rapid. La sfârşitul lunii septembrie, Agenţia Naţională Anti-Doping a deschis o anchetă în cazul lui Cătălin Hlistei, referitor la modul de administrare a substanţei betametazonă, cu care a fost depistat pozitiv şi care se regăseşte într-un spray nazal. Cătălin Hlistei este golgheterul actual al ligii secunde, cu şapte reuşite, având 24 de goluri marcate în 51 de meciuri pentru Rapid. AGERPRES (AS-autor: Adrian Ţone, editor: Mihai Ţenea, editor online: Simona Aruştei) Sursa foto: fcrapid.ro
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Fotbal: ANAD a decis că jucătorul rapidist Cătălin Hlistei nu a încălcat...
Fotbal: ANAD a decis că jucătorul rapidist Cătălin Hlistei nu a încălcat prevederile antidoping
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.