Echipa Bayer Leverkusen a devenit lider al campionatului de fotbal al Germaniei după o pauză de 2.284 de zile, graţie victoriei pe care a obţinut-o pe teren propriu, cu scorul de 4-1, în faţa formaţiei TSG Hoffenheim, duminică seara, în cadrul etapei a 11-a din Bundesliga. Leon Bailey a reuşit o dublă pentru "farmacişti", în minutele 4 şi 27, celelalte goluri fiind marcate de Florian Wirtz (55) şi Lucas Alario (90+1 – penalty) pentru învingători, respectiv Christoph Baumgartner (50). Bayer, neînvinsă de la debutul actualei ediţii de campionat, a ocupat ultima oară fotoliul de lider al clasamentului în etapa a treia a sezonului 2014-2015 din Bundesliga. Gruparea din Leverkusen a profitat pasul greşit făcut sâmbătă de deţinătoarea titlului, Bayern Munchen, care a obţinut doar o remiză pe terenul lui FC Union Berlin (scor 1-1). Rezultate: Vineri VfL Wolfsburg – Eintracht Frankfurt 2-1 Au marcat: Weghorst (76 – penalty, 88), respectiv Dost (63 – penalty). Sâmbătă FSV Mainz – FC Koln 0-1 A marcat: Rexhbecaj (55). Borussia Dortmund – VfB Stuttgart 1-5 Au marcat: Giovanni Reyna (39), respectiv Wamangituka (26 – penalty, 52), Forster (60), Tanguy Coulibaly (63), Nicolas Gonzalez (90+1). Borussia Moenchengladbach – Hertha Berlin 1-1 Au marcat: Embolo (70), respectiv Guendouzi (47). SC Freiburg – Arminia Bielefeld 2-0 Au marcat: Grifo (79 – penalty), Jeong (90+2). RB Leipzig – Werder Bremen 2-0 Au marcat: Sabitzer (26 – penalty), Olmo (41). FC Union Berlin – Bayern Munchen 1-1 Au marcat: Promel (4), respectiv Lewandowski (67). Duminică FC Augsburg – Schalke 04 Gelsenkirchen 2-2 Au marcat: Serdar (32 – autogol), Richter (90+3), respectiv Raman (52), Boujellab (61). Bayer Leverkusen – TSG Hofefnheim 4-1 Au marcat: Bailey (4, 27), Wirtz (55), Alario (90+1 – penalty), respectiv Baumgartner (50). Clasament: 1. Bayer Leverkusen 25 puncte 2. Bayern Munchen 24 puncte 3. RB Leipzig 24 puncte 4. VfL Wolfsburg 21 puncte 5. Borussia Dortmund 19 puncte 6. FC Union Berlin 17 puncte 7. VfB Stuttgart 17 puncte …. AGERPRES (AS/autor: Mihai Dragomir, editor: Mihai Ţenea)
Acasă Stiri Internationale Sport Extern Fotbal: Bayer Leverkusen, lider în Bundesliga după 2.284 de zile
Fotbal: Bayer Leverkusen, lider în Bundesliga după 2.284 de zile
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.