Echipa de fotbal CFR Cluj a fost eliminată din Cupa României de Politehnica Iaşi, care s-a impus cu scorul de 1-0 (0-0), duminică seara, la Cluj-Napoca, într-un meci din şaisprezecimile de finală ale competiţiei. Golul a făcut diferenţa a fost marcat de Andreaş Calcan (64), cu un şut de la circa 25 de metri. Campioana a dominat jocul şi şi-a creat câteva ocazii de gol, având chiar o bară, prin Adrian Păun (76). CFR Cluj a fost eliminată din şaisprezecimi şi anul trecut, de către FC Botoşani. Pentru echipa antrenată de Dan Petrescu este a treia înfrângere consecutivă în toate competiţii. În ultimele sale şapte partide, CFR are o singură victorie, cinci înfrângeri şi un egal. În optimi s-au calificat până acum opt echipe de Liga I, Chindia Târgovişte, Universitatea Craiova, FC Botoşani, Dinamo, Astra Giurgiu, Gaz Metan Mediaş, Poli Iaşi şi FCSB, după ce Gloria Buzău a anunţat ca nu va putea juca meciul de luni din cauza COVID-19, precum şi şapte echipe de ligă secundă, Turris Turnu Măgurele, ASU Poli Timişoara, Dunărea Călăraşi, Farul Constanţa, ACS Viitorul Pandurii Târgu Jiu, Petrolul Ploieşti, Universitatea Cluj. ACSM Politehnica Iaşi – FC CFR 1907 Cluj 0-1 (0-0), Stadion ''Dr. Constantin Rădulescu'' – Cluj-Napoca A marcat: Andreaş Calcan (64). Arbitru: Iulian Dima (Bucureşti); arbitri asistenţi: Ciprian Florin Danşa (Satu Mare), Ferencz Tunyogi (Zalău); arbitru de rezervă: Marius Omuţ (Satu Mare) Observatori: Dan Jiga (Bistriţa) – CCA, Mihai Duras (Deva) – FRF AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Alexandru Cojocaru) Sursa foto: (c) Fotbal Club CFR 1907 CLUJ-NAPOCA/facebook
Fotbal: CFR Cluj, eliminată de Poli Iaşi din Cupa României
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.