Antrenorul echipei CFR Cluj, Edi Iordănescu, a declarat, duminică seara, după ce campioana a învins-o pe FCSB, că este o victorie mare, într-un meci în care nu l-a interesat latura estetică. ''Este o victorie mare, chiar nu m-a interesat deloc latura estetică azi. Este o victorie de moral, echipa a dat dovadă de caracter'', a spus antrenorul echipei clujene pentru Digi Sport. "Sunt genul de antrenor căruia îi place fotbalul activ, în care echipa mea să controleze jocul. Au fost multe momente când n-am putut să facem acest lucru, suntem obosiţi, consumaţi. Suntem în continuare afectaţi de ce s-a întâmplat în ultima perioadă. Cu atât mai mare este meritul echipei. Am muncit, am alergat, am ştiut să suferim în multe momente. În repriza a doua am încercat să nu ne mai expunem'', a mai spus Iordănescu. Tehnicianul a subliniat că cele mai importante într-un astfel de meci cu miză sunt cele trei puncte puse în joc: ''Eu am încredere în toţi jucătorii, fiecare trebuie să dea totul. Cele mai importante sunt cele trei puncte, restul este istorie. Latura estetică a avut de suferit, dar ne asumăm asta. Prefer un 1-0 decât un 4-2. Am închis poarta, echipa a făcut risipă de efort, portarul a făcut un meci mare". Campioana CFR Cluj a învins liderul Ligii I de fotbal, FCSB, cu scorul de 2-0 (1-0), duminică seara, pe teren propriu, într-un meci din etapa a 13-a. Ardelenii s-au impus prin golurile marcate de Ciprian Deac (35 – penalty), după un fault comis de Andrei Miron la Jakub Vojtus, şi de Valentin Costache (73). AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Alexandru Cojocaru) Citiţi şi: Fotbal – Liga I: CFR Cluj – FCSB 2-0
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Fotbal: Edi Iordănescu (CFR Cluj) – Este o victorie mare, nu m-a...
Fotbal: Edi Iordănescu (CFR Cluj) – Este o victorie mare, nu m-a interesat latura estetică azi
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.