FCSB este cea mai tânără echipă din Liga I, cu o medie de vârstă de 24,9 ani, potrivit unui studiu efectuat de Observatorul pentru fotbal (CIES), ce ia în calcul formaţiile din 67 de prime divizii din toată lumea în funcţie de jucătorii folosiţi în meciurile din sezonul curent. FCSB este urmată la acest capitol de FC Viitorul (25,1 ani), Chindia Târgovişte (25,7), Gaz Metan Mediaş (26,3), Universitatea Craiova (26,4), FC Botoşani (27,2), Academica Clinceni (27,4), Astra Giurgiu (27,5), UTA Arad (27,5), FC Voluntari (27,6), FC Argeş (28,0), Politehnica Iaşi (28,1), Sepsi OSK Sfântu Gheorghe (28,2). Dinamo Bucureşti (28,2). CFR Cluj, câştigătoarea ultimelor trei ediţii din Liga I, este penultima, cu o medie de vârstă de 29,4 ani, devansând-o numai pe FC Hermannstadt – 29,8 ani. În cele cinci mari campionate din Europa, cea mai tânără echipă este AC Milan, cu o medie de vârstă de 24,5 ani, în ciuda prezenţei unor veterani, ca portarul român Ciprian Tătăruşanu (34 de ani) şi mai ales atacantul suedez Zlatan Ibrahimovic (39 de ani). Fosta campioană a Italiei este urmată de trei cluburi din Franţa, AS Monaco (24,7), Stade de Reims (24,8) şi Saint-Etienne (24,8). În ce priveşte primele 20 de ţări în clasamentul UEFA, pe primul loc sunt danezii de la Nordsjaelland (22,7 ani), ce-i devansează pe portughezii de la Famalicao (23,1) şi olandezii de la ADO Den Haag (23,4). La Den Haag evoluează românul Andrei Raţiu, născut pe 20 iunie 1998. Pentru ansamblul campionatelor luate în considerare ,valorile extrem au fost măsurate în cazul lui FK Metta (Letonia, 20,6 ani) şi Mushuc Runa (Ecuador, 31,6 ani). AGERPRES (AS/editor: Mircea Lazaroniu, editor online: Ady Ivaşcu)
Fotbal: FCSB este cea mai tânără echipă din Liga I, arată un studiu
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.