Secretarul general al Ligii Profesioniste de Fotbal, Justin Ştefan, a declarat pentru AGEPRES, că deţinătorul drepturilor TV pentru meciurile din Liga I "este pregătit" în ceea ce priveşte achiziţionarea tehnologiei pentru implementarea arbitrajului video şi că este posibil să se facă testări chiar în actualul sezon al primul eşalon fotbalistic. "Pentru 2021, preocupările sunt legate de implementarea VAR şi disputarea tuturor meciurilor din cadrul actualului sezon. Nu ştim cum vor decurge lucrurile, sunt anumite ţări care au luat măsuri mai dure generate de apariţia acelei noi tulpini de coronavirus, vedem ce se întâmplă acolo. Avem următoarele provocări, disputarea tuturor meciurilor din Liga I, pentru că avem un program destul de încărcat. Sperăm ca vremea să ţină cu noi, mai ales că avem şi EURO în vară şi bineînţeles implementarea VAR, începând cu sezonul 2021-2022. Poate vom avea nişte meciuri de test înspre finalul acestui sezon. Domnul Orlando Nicoară (n.r. – reprezentantul deţinătorului de drepturi TV) este pregătit în ceea ce priveşte partea tehnică, respectiv maşinile VAR. Rămâne să vedem la începutul lunii ianuarie care este timpul de care au nevoie cei de la Comisia Centrală a Arbitrilor pentru a pregăti arbitrii. Avem nevoie de acest sistem de arbitraj video pentru că din punctul meu de vedere, apropo de neajunsurile din sezonul actual şi sezonul trecut, au existat destule greşeli de arbitraj. Greşeala este umană, nu cred că este vorba de rea credinţă, ci pur şi simplu poate este şi prea multă presiune în zona arbitrajului. Şi consider că acest sistem cu siguranţă va uşura lucrurile atât în privinţa serviciilor prestate de ei, cât şi în privinţa imaginii competiţiei. Pentru că atâta vreme cât ai greşeli de arbitraj, imaginea competiţiei Liga I este afectată şi inclusiv zona de clasament poate fi afectată", a declarat Justin Ştefan pentru AGERPRES. El a precizat că tehnologia pentru linia porţii nu va fi inclusă în pachetul de arbitraj video, din cauza costurilor ridicate pentru acest sistem. "Tehnologia pentru linia porţii nu intră în pachet. Costurile sunt foarte mari la acest moment. Spre exemplu am primit anumite oferte cu costuri pentru fiecare club, undeva la 300.000-400.000 de euro, motiv pentru care în acest moment nu există disponibilităţi financiare nici la ligă, nici la cluburi, nici la alţi parteneri, pentru a putea implementa această tehnologie", a mai spus oficialul LPF. Întrebat cât ar costa tehnologia VAR, Justin Ştefan a spus: "Depinde de sistemul de implementare. În momentul în care ai acestea automobile VAR, costurile sunt mai scăzute. Bineînţeles că ai costul autoturismului, costul echipamentului, după care anumite costuri de administrare, respectiv cel care conduce maşina, operatorul tehnic, plus cei doi arbitri VAR. Undeva la 500.000 de euro ar fi costurile pentru tehnologie. Tehnologia va fi achiziţionată, costurile se vor diminua, rămânând doar zona de administrare. Trebuie să mulţumim partenerilor media pentru că acele costuri legate de echipament sunt suportate de către ei". AGERPRES (A-autor: Adrian Ţone, editor: Mihai Ţenea, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Fotbal: Justin Ştefan (LPF) – E posibil să avem meciuri test cu...
Fotbal: Justin Ştefan (LPF) – E posibil să avem meciuri test cu tehnologia VAR în acest sezon
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.