FC Botoşani a terminat la egalitate cu FC Voluntari, 1-1 (0-0), duminică seara, pe teren propriu, într-o partidă din etapa a 15-a a Ligii I de fotbal, ultima a turului. Gazdele au deschis scorul prin francezul Hamidou Keyta (50 – penalty), după un fault comis de Sebastian Mailat la Andrei Tîrcoveanu. FC Voluntari a egalat prin Răzvan Grădinaru (74), intrat în min. 67 pe gazon, care a marcat cu un şut cu efect la vinclu. Pentru Keyta a fost al nouălea gol marcat în acest sezon. FC Botoşani e neînvinsă de cinci etape, în care are o victorie şi patru egaluri. FC Voluntari nu are nicio victorie în ultimele cinci etape, în care a înregistrat două egaluri şi trei eşecuri. AFC Botoşani – FC Voluntari 1-1 (0-0), Stadion Municipal – Botoşani Au marcat: Hamidou Keyta (50 – penalty), respectiv Răzvan Grădinaru (74). Arbitru: Istvan Kovacs (Carei); arbitri asistenţi: Ovidiu Artene (Vaslui), Daniel Hulubei (Vaslui); arbitru de rezervă: Vlad Baban (Iaşi) Observatori: Nicolae Marodin (Bucureşti) – CCA, Mircea Călin (Bucureşti) – LPF AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Andreea Preda) Sursa foto: Fotbal Club Botoșani /Facebook
Fotbal – Liga I: FC Botoşani – FC Voluntari 1-1
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.