FC Viitorul Constanţa a terminat la egalitate cu FC Argeş, 2-2 (0-1), duminică seara, pe teren propriu, într-un meci din etapa a opta a Ligii I de fotbal, după ce oaspeţii au condus cu 2-0. FC Viitorul a avut o revenire spectaculoasă în ultima jumătate de oră şi a reuşit să obţină un punct. Atacantul elveţian de origine angoleză Cephas Malele a marcat ambele goluri ale oaspeţilor, în min. 31 (penalty), în urma unui fault comis de Damien Dussaut asupra lui Sylvain Deslandes, şi min. 55. Spaniolul Ion Gaztanaga (61) a redus din diferenţă cu un şut de la distanţă, marcând primul său gol în Liga I, iar Andrei Ciobanu (90+2 – penalty) a făcut ca Viitorul să evite înfrângerea. Alexandru Măţan a obţinut penalty-ul, în urma unui duel cu Gabi Matei, care a primit al doilea cartonaş galben. FC Argeş a obţinut primul punct în deplasare în acest sezon şi a marcat primele goluri în deplasare. FC Viitorul a ajuns la cinci meciuri consecutive fără înfrângere, două victorii şi trei egaluri. FC Viitorul Constanţa – FC Argeş 2-2 (0-1), Academia Hagi – Stadion Central – Ovidiu Au marcat: Ion Gaztanaga (61), Andrei Ciobanu (90+2 – penalty), respectiv Cephas Malele (31 – penalty, 57). Cartonaş roşu: Gabi Matei (FC Argeş) 90+1. Arbitru: Andrei Moroiţă (Ploieşti); arbitri asistenţi: Radu Adrian Ghinguleac (Bucureşti), Mircea Mihail Grigoriu (Bucureşti); arbitru de rezervă: Bogdan Dumitrache (Bucureşti) Observatori: Augustus Constantin (Râmnicu Vâlcea) – CCA, Ioan Mironaş (Piatra Neamţ) – LPF AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Andreea Preda) Sursa foto: Viitorul FC /Facebook
Fotbal – Liga I: FC Viitorul – FC Argeş 2-2
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.