Soarta turneului final al Campionatului European de fotbal, EURO 2020, amânat cu un an din cauza pandemiei, nu va fi decisă până în martie, însă UEFA speră că eforturile pentru vaccinarea populaţiei împotriva noului coronavirus vor permite desfăşurarea acestuia conform planului, în vara acestui an, scrie Reuters. Competiţia la care urmează să ia parte 24 de selecţionate, care va dura o lună (11 iunie – 11 iulie 2021), este una dintre cele mai importante surse de venituri pentru forul fotbalistic continental şi urmează să se desfăşoare în premieră în 12 oraşe europene şi nu într-o ţară sau cel mult două, ca până acum, pentru a marca şase decenii de la înfiinţarea sa, ideea aparţinându-i fostului preşedinte al UEFA, Michel Platini. Meciurile din cadrul acestui turneu, amânat cu 12 luni din cauza crizei sanitare mondiale, urmează să aibă loc la Glasgow, Dublin, Bilbao, Amsterdam, Copenhaga, Munchen, Roma, Sankt Petersburg, Bucureşti, Budapesta şi Baku, în timp ce semifinalele şi finala sunt programate pe stadionul Wembley din Londra. Forul european a sperat că amânarea cu un an le va permite suporterilor să asiste la meciuri, în condiţiile în care majoritatea competiţiilor se desfăşoară şi acum cu porţile închise, iar această perspectivă depinde în mod clar de o îmbunătăţire a situaţiei sanitare. Preşedintele UEFA, slovenul Aleksander Ceferin, speră ca programele de vaccinare, care decurg cu viteze diferite în ţările care urmează să găzduiască EURO 2020, vor fi cheia pentru respectarea planului original. "Vaccinarea a început şi cred că vom putea avea tribune pline în vară", a spus Ceferin într-un interviu acordat recent ziarului sârb Informer. "Pentru moment, planul este de a juca în 12 ţări. Există, desigur, soluţii de rezervă, în cazul în care o ţară are probleme", a adăugat conducătorul fotbalului european. Însă oficialul sloven admite că ar putea fi nevoit să facă unele jonglerii cu planurile de găzduire şi poate cu diferite niveluri de utilizare a capacităţii stadioanelor. "Suntem pregătiţi să organizăm competiţia în 11, 10 sau 9 oraşe şi chiar într-o singură ţară, dacă va fi necesar. Însă, sunt 99,9 la sută sigur că vom avea Campionatul European în toate cele 12 oraşe, aşa cum este planificat", a mai spus Ceferin. UEFA a confirmat că are în vedere patru scenarii operaţionale – pentru stadioane pline, cu un grad de ocupare de 50%-100% sau 20%-30% din capacitate, precum şi meciuri cu porţile închise. Oraşele gazdă au fost invitate să vină cu două sau trei planuri în afara acestor opţiuni şi este posibil să există abordări diferite în fiecare loc. ''O decizie în privinţa scenariului care va fi aplicat individual în fiecare oraş, în timpul turneului, va fi luată pe 5 martie 2021", a precizat UEFA într-un comunicat. Având în vedere acordurile cu difuzorii turneului, UEFA are un puternic interes comercial pentru ca evenimentul să se deruleze aşa cum este prevăzut. Chiar dacă întreaga competiţie va trebui să se desfăşoare fără fani, acest lucru va permite forului continental să-şi îndeplinească cerinţele contractuale şi să evite un impact financiar major. O ameninţare pentru turneu ar putea veni dacă, la fel ca anul trecut, ligile interne ar trebui să se oprească din cauza pandemiei, provocând astfel o nouă amânare a competiţiilor intercluburi naţionale şi europene, aşa cum s-a întâmplat în sezonul trecut. Până în prezent, ligile europene, cu protocoale stricte în vigoare pentru desfăşurarea meciurilor cu porţile închise, au putut continua să joace, deşi planurile pentru revenirea fanilor în tribune au fost afectate de noul val al pandemiei. AGERPRES (AS/autor: Mihai Dragomir, editor: Mihai Ţenea, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Internationale Sport Extern Fotbal: Soarta EURO 2020 depinde de reuşita campaniei de vaccinare
Fotbal: Soarta EURO 2020 depinde de reuşita campaniei de vaccinare
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.