"Aparatul de producţie" al Franţei se află într-o "situaţie critică", dar nu este prea târziu pentru a-l corecta, a estimat Înaltul comisar pentru planificare François Bayrou într-un interviu acordat Journal de Dimanche, informează AFP. "Toată lumea a înţeles că nu putem susţine financiar un model social atât de generos dacă nu avem aparatul de producţie care să permită finanţarea acestuia prin impozite, taxe şi contribuţii", a argumentat oficialul francez. "Din acest punct de vedere, Franţa se află într-o situaţie critică. Ponderea industriei în PIB-ul Franţei este de 13%. În Germania, este de 25%, iar în Italia de 19%. Lansarea recuceririi aparatului de producţie francez va fi provocarea majoră a următorului deceniu", a continuat Înaltul comisar pentru planificare. În opinia acestui prieten apropiat al preşedintelui Emmanuel Macron,"statul are datoria de a garanta produse vitale" şi "interesul general", confruntat cu "multele capacităţi de producţie (care au plecat) în altă parte decât Europa" în ultimii "douăzeci sau douăzeci şi cinci de ani". Făcând apel la "o strategie naţională", Bayrou clasifică în categoria produselor vitale "medicamentele, o serie de componente electronice, materiile prime referitoare la sectorul nuclear sau al fibrelor optice, hormonii din domeniul farmaceutic" sau componente ce intră în procesul producţiei agricole. Bayrou consideră că această protecţie trebuie să se organizeze ca un imperativ naţional, un proces în care sunt implicaţi pe de o parte statul, ca agent ce asigură strategia şi caracterul unitar, şi pe altă parte producătorii industriali. AGERPRES/(AS – autor: Raluca Anghel, editor online: Andreea Preda)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Franţa: Industria franceză este într-o situaţie critică, consideră François Bayrou
Franţa: Industria franceză este într-o situaţie critică, consideră François Bayrou
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.