Retailerii francezi au cerut luni ajutorul Guvernului, după ce vânzările nu s-au redresat complet în urma celei de-a doua runde de restricţii, ceea ce sugerează schimbarea obiceiurilor consumatorilor în urma măsurilor introduse pentru a stopa răspândirea pandemiei de coronavirus (COVID-19), transmite Bloomberg. În pofida majorării cheltuielilor datorită discount-urilor de Black Friday şi a achiziţiilor de final de an, mulţi comercianţi care vând îmbrăcăminte, încălţăminte, produse de înfrumuseţare şi parfumuri se confruntă în acest an cu scăderi ale veniturilor de peste 20%, a anunţat Consiliul Comerţului din Franţa, care grupează aproximativ 30 de federaţii de afaceri. "Mulţi comercianţi ar putea decide să tragă obloanele pentru totdeauna, pentru a evita pierderile masive, pe fondul situaţiei economice dificile", a afirmat William Koeberle, preşedintele Consiliului Comerţului. Dar vânzările online au crescut semnificativ, înregistrând un avans de 20% în săptămâna reducerilor de Black Friday, conform datelor Federaţiei Comerţului Electronic Fevad. Consiliul Comerţului a cerut Guvernului să-i ajute pe retaileri, şi nu doar pe cei mai mici, avertizând că o serie de lanţuri de magazine îşi opresc activitatea. Executivul ar trebui să permită retailerilor să deschidă magazinele şi duminicile, înaintea debutului sezonului de reduceri, în 20 ianuarie, apreciază Koeberle. Duminică, ministrul Sănătăţii, Olivier Véran, a avertizat că intrarea Franţei într-un nou lockdown – al treilea – nu este exclusă de autorităţi în cazul agravării situaţiei epidemice. Autorităţile franceze se tem de un al treilea val pandemic care s-ar putea produce în săptămânile următoare, după sărbătorile de sfârşit de an, mai ales că virusul continuă să se răspândească rapid, cu o medie de peste 10.000 de cazuri de infectare detectate pe zi. Mai mulţi primari din estul Franţei, printre care şi cel din Reims, solicită de mai multe zile "reînchiderea anumitor zone sau chiar un lockdown la nivel naţional". AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Franţa: Retailerii cer ajutorul Guvernului în urma scăderii vânzărilor
Franţa: Retailerii cer ajutorul Guvernului în urma scăderii vânzărilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.