Franţa va organiza următoarea ediţie a Eurovision Junior, la sfârşitul anului 2021, a anunţat France Télévisions, care va reveni, de asemenea, la un spectacol de talente pentru a selecta artistul care va reprezenta ţara în luna mai, la Rotterdam, pentru versiunea competiţiei destinată adulţilor, relatează AFP. "Organizăm Eurovision Junior anul viitor, va fi o nouă provocare, un spectacol unic pe care îl vom împărtăşi cu Europa şi suntem foarte mândri de asta", a declarat marţi Alexandra Redde-Amiel, şefa delegaţiei franceze la Eurovision, într-o conferinţă de presă. Decizia a fost luată de liderii grupului France Télévisions, al cărui preşedinte Delphine Ernotte va conduce anul viitor Uniunea Europeană de Radio şi Televiziune (UER), organismul care coordonează Eurovision, a declarat ea. Franţa a câştigat dreptul de a organiza acest concurs, rezervat cântăreţilor cu vârste între 9 şi 14 ani, după victoria reprezentantei sale Valentina, la sfârşitul lunii noiembrie la Varşovia, cu melodia "J'imagine". Aceasta este prima victorie a ţării la Eurovision, de la Marie Myriam în 1977. France Télévisions ar fi putut însă renunţa, din motive bugetare sau pentru a se concentra mai bine asupra versiunii principale a concursului, însă radiodifuzorul public îl consideră o nouă oportunitate de a consolida dinamica din jurul Eurovision. De asemenea, France Télévisions şi-a dezvăluit mecanismul de selectare a artistului sau artiştilor care vor reprezenta Franţa la Eurovision, versiunea pentru adulţi, din luna mai a anului viitor, la Rotterdam. Olanda a câştigat ediţia din 2019, iar ediţia din 2020 a fost anulată din cauza COVID-19. După ce l-a ales pentru această ediţie 2020, în cele din urmă anulată, pe cântăreţul Tom Leeb printr-o selecţie internă, France Télévisions a decis să revină la un spectacol de talente pentru a-şi alege reprezentantul în 2021. Spectacolul se va numi ''Eurovision France, c'est vous qui décidez', şi se va desfăşura pe parcusul unei singure seri. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Moise, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruştei) Sursa foto: Junior Eurovision Song Contest / facebook.com
Acasă Stiri Internationale Life Franţa va organiza următoarea ediţie a Eurovision Junior, la sfârşitul lui 2021
Franţa va organiza următoarea ediţie a Eurovision Junior, la sfârşitul lui 2021
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.