Frontiera între SUA şi Canada va rămâne închisă pentru deplasările neesenţiale cel puţin încă o lună, până la 21 ianuarie, pentru a stopa răspândirea pandemiei de COVID-19, a anunţat vineri guvernul canadian, relatează AFP. Închiderea frontierelor SUA cu cei doi parteneri ai săi de liber schimb de pe continent, Canada şi Mexic, a fost decisă în martie şi prelungită apoi în fiecare lună. Noua prelungire a închiderii frontierei "va contribui la protejarea oamenilor din cele două părţi ale frontierei", a spus premierul canadian Justin Trudeau în cadrul unui briefing de presă. Singurele care sunt permise sunt comerţul de bunuri şi mărfuri şi călătoriile considerate esenţiale. "Deciziile noastre vor continua să se bazeze pe cele mai bune sfaturi de sănătate publică pentru a asigura securitatea canadienilor", a adăugat ministrul securităţii publice, Bill Blair, pe Twitter. Peste 400.000 de persoane trec în fiecare zi într-o perioadă normală frontiera între Canada şi SUA. Acest flux de vizitatori transfrontalieri a scăzut cu peste 95% din martie în comparaţie cu anul trecut, potrivit statisticilor canadiene. Schimburile de bunuri şi mărfuri de-o parte şi de alta a frontierei, lungă de aproape 8.900 km, totalizează cotidian 2,4 miliarde de dolari canadieni (1,5 miliarde de euro). Frontierele internaţionale ale Canadei rămân de altfel închise şi pentru străini până cel puţin la 21 ianuarie, cu excepţia acelora a căror prezenţă pe teritoriul ţării este considerată esenţială. Călătorii care sosesc în Canada, fie că sunt canadieni sau nu, sunt supuşi unei carantine obligatorii de 14 zile.AGERPRES/(AS – editor: Florin Ştefan, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Frontiera Canada-SUA va rămâne închisă până la 21 ianuarie
Frontiera Canada-SUA va rămâne închisă până la 21 ianuarie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.