Furnizarea agentului termic este deficitară în sute de imobile din Capitală, potrivit informaţiilor postate pe site-ul Companiei Termoenergetica. În marea majoritate a cazurilor, alimentarea deficitară este determinată de parametrii insuficienţi de furnizare a agentului termic. În plus, în Sectorul 2, furnizarea apei calde şi a căldurii au fost oprite la mai multe blocuri de pe Bd. Chişinău, str. Diham, str. Pescăruşului, Aleea Codlea, str. Cernăuţi, str. Carei, Bd. Basarabiei, în urma unor avarii la reţeaua primară. În Sectorul 3, furnizarea apei calde şi a căldurii este deficitară, din cauza parametrilor insuficienţi CET Sud. În plus, tot în Sectorul 3, din cauza unei avarii a fost oprită furnizarea apei calde şi a căldurii la blocuri de pe Intrarea Părului, Intrarea Complexului, str. Papiu Ilarian. Mai multe blocuri de pe Şoseaua Berceni au rămas fără apă caldă şi căldură, în urma unei avarii care ar urma să fie remediată în cursul nopţii de joi spre vineri. Altă avarie a dus la întreruperea încălzirii pe str. Dunăvăţ, Şos. Sălaj, str. Teliţa, Aleea Pricopani (Sectorul 5). Potrivit unei statistici realizate de către Termoenergetica, în cursul zilei de marţi, furnizarea serviciului de termoficare a fost oprită, pe diferite intervale, pentru 164 de blocuri, iar 357 de puncte termice sau module termice au avut o funcţionare deficitară. AGERPRES/(AS – autor: Irinela Vişan, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Administratie Furnizare deficitară a agentului termic, în sute de imobile din Capitală
Furnizare deficitară a agentului termic, în sute de imobile din Capitală
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.