Companiile afectate de noile măsuri de izolare din Germania ar trebui să solicite ajutor financiar şi se pot aştepta să primească rapid fondurile, a anunţat luni ministrul de Finanţe Olaf Scholz, transmite Reuters. Guvernul de la Berlin intenţionează să compenseze companiile afectate de restricţii plătindu-le până la 75% din vânzările lor din noiembrie 2019, ca parte a pachetului de asistenţă de zece miliarde de euro (11,63 miliarde de dolari). Detaliile programului încă se discută, a afirmat Scholz într-un interviu acordat Reuters. "Deci, lucrurile se vor derula acum extrem de rapid", a declarat ministrul de Finanţe. Acesta a răspuns cu prudenţă solicitărilor spitalelor de a amâna planificatele proceduri chirurgicale pentru a păstra capacitatea disponibilă pentru pacienţii cu COVID-19, urmând ca Executivul să le compenseze pentru veniturile pierdute. Deşi Germania are flexibilitate financiară ţinând cont de planurile autorităţilor de a împrumuta peste 300 de miliarde de euro în 2020 şi în 2021, trebuie să se analizeze cu atenţie ce măsuri sunt importante, şi încă există capacitate disponibilă la un nivel ridicat în secţţiile de terapie intensivă, a explicat Scholz. Acesta şi-a exprimat optimismul că noile măsuri de izolare din Germania vor fi eficiente. Luni, Germania a intrat în carantină parţială, cu restricţii radicale privind contactele fizice şi închideri de întreprinderi pentru luna noiembrie, cu scopul de a frâna creşterea infecţiilor de coronavirus înaintea începerii sărbătorilor de Crăciun. Sunt închise restaurantele şi barurile, precum şi cinematografele, teatrele, muzeele şi alte facilităţi culturale şi de agrement. Reuniunile în aer liber sunt de asemenea limitate la membrii a cel puţin două familii, cu maximum de zece persoane, potrivit regulilor decise de guvernul federal şi landurile germane săptămâna trecută. Spre deosebire de prima carantină din acest an, şcolile şi grădiniţele rămân deschise, precum şi majoritatea magazinelor şi a saloanelor de coafură. Institutul german Robert Koch a raportat luni 12.097 de noi cazuri în ultimele 24 de ore, ceea ce a urcat total la 545.027. De asemenea au fost înregistrate 49 de noi decese, aducând totalul la 10.530 de decese de la începutul pandemiei. AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Dicu, editor: Mariana Nica, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Germania acordă sprijin financiar companiilor afectate de restricţii (ministrul de Finanţe)
Germania acordă sprijin financiar companiilor afectate de restricţii (ministrul de Finanţe)
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.