Germania a primit unele semnale pozitive prudente în timpul discuţiilor cu statele asiatice cu privire la ridicarea interdicţiilor privind importurile de carne de porc, interdicţii care au fost introduse după descoperirea pestei porcine africane în ţara europeană, a declarat vineri ministrul german al Agriculturii, Julia Kloeckner, transmite Reuters. China şi mai mult state asiatice au introdus interdicţii la import în luna septembrie după ce Germania a confirmat primul caz de pestă porcină africană, ceea ce a condus la scăderea preţurilor pentru carnea de porc din Germania. Pesta porcină africană nu este periculoasă pentru oameni, dar este fatală pentru porci. O epidemie de pestă porcină africană în China, cel mai mare producător mondial de carne de porc, şi în alte ţări din Asia a modificat comerţul mondial cu carne de porc. "Lucrăm în continuare pentru a permite exporturile de carne de porc în terţele ţări", a declarat Julia Kloeckner la o conferinţă pe agricultură care a avut loc în Germania. China, Coreea de Sud şi Japonia sunt pieţe importante de export pentru carne de porc, în special pentru acele părţi pe care europenii nu le mănâncă. Julia Kloeckner a spus că discuţiile au acoperit posibilitatea unor "acorduri regionale" care ar presupune interzicerea cărnii de porc numai din acele părţi ale Germaniei unde a fost descoperită pesta porcină africană mai degrabă decât o interdicţie care acoperă întregul teritoriu al ţării. Ministrul german al Agriculturii a discutat acest subiect cu o delegaţie japoneză. "Acestea sunt primele semnale, prudent pozitive. Însă nici Comisia Europeană şi nici un stat membru nu a putut până acum să ajungă la un acord de regionalizare cu Asia", a spus Julia Kloeckner. Începând din data de 10 septembrie şi până acum Germania a confirmat 69 de cazuri de pestă porcină africană, toate în rândul animalelor sălbatice şi nu la porcii crescuţi în ferme. În România, pesta porcină africană (PPA) evoluează, în prezent, în 40 de judeţe, prin 541 de focare, din care zece în exploataţii comerciale şi cinci în exploataţii comerciale de tip A. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Germania discută cu ţările asiatice despre ridicarea interdicţiilor privind importurile de carne...
Germania discută cu ţările asiatice despre ridicarea interdicţiilor privind importurile de carne de porc
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.