Ministerul german apărării elaborează planuri privind retragerea tuturor trupelor sale din Afganistan posibil în decurs de patru luni, a declarat vineri un purtător de cuvânt al ministerului de la Berlin, informează dpa. Aceste opţiuni au fost luate în considerare înaintea deciziei din această săptămână a preşedintelui american Donald Trump de a reduce numărul soldaţilor americani din Afganistan la 2.500 până la jumătatea lunii ianuarie, a declarat purtătorul de cuvânt pentru ziarele Rheinsichen Post şi General-Anzeiger. Ministrul apărării, Annegret Kramp-Karrenbauer, declarase joi că armata este pregătită să acţioneze foarte rapid pe baza propunerii SUA. În prezent, există aproximativ 1.250 de soldaţi germani în Afganistan care desfăşoară programe educative pentru trupele afgane, ca parte a unei misiuni NATO. Potrivit purtătorului de cuvânt, dacă retragerea va avea loc, o echipă logistică alcătuită din 150 de persoane va fi trimisă rapid în Afganistan pentru a organiza plecarea. Echipa ar urma să-i sprijine pe cei 100 de agenţi logistici aflaţi deja acolo. Principalele aspecte asupra cărora se va decide vizează ce echipamente şi arme ar urma să fie returnate în Germania şi care vor fi abandonate în Afganistan după ce vor fi făcute astfel încât să nu poată fi utilizate. Tobias Lindner, purtătorul de cuvânt al grupului parlamentar al Partidului Verde, a declarat pentru presă că nu este un secret intenţia Germaniei de a pleca din Afganistan."Întrebarea nu este dacă misiunea se va încheia, ci când şi în ce condiţii". Acestea fiind spuse, revista Spiegel a informat recent că armata a rezervat 50 de milioane de euro pentru proiecte de construcţie în Mazar-e-Sharif şi Kunduz. AGERPRES/(AS – autor: Raluca Anghel, editor online: Alexandru Cojocaru)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Germania: Ministerul apărării analizează opţiunile de retragere a trupelor sale din Afganistan
Germania: Ministerul apărării analizează opţiunile de retragere a trupelor sale din Afganistan
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.