Gimnasta Larisa Iordache a anunţat, miercuri, pe pagina sa de Facebook că a fost testată pozitiv la COVID-19 şi a intrat în izolare pentru două săptămâni. ''Gimnastica m-a învăţat să fiu o persoană … pozitivă! Aşteptam un test pozitiv la verificarea de la Izvorani unde trebuia să concurez pentru prima dată după trei ani! Pregătită, cu ambiţie şi multă determinare alături de antrenorii mei. Eram gata să mă ridic, să lupt pentru visul meu! Aşa voi face şi acum… după un test pozitiv la COVID -19. M-am izolat acasă pentru două săptămâni, pentru a rămâne sănătoasă şi pentru a reveni în parametrii normali, pentru a-mi putea relua pregătirea liniştită. Mă simt bine, am o stare generală fără simptome grave, simt doar o mică răceală pe care o voi trata aşa cum mi-a recomandat medicul'', a afirmat Larisa Iordache în reţeaua de socializare amintită. ''Îmi pare foarte rău pentru această veste… ajunsesem în formă, gata de a arăta tot ce am muncit în aceste ultime luni. Viaţa mi-e un pic dată peste cap. Dar o gimnastă ştie cum să se dea peste cap şi să aterizeze în picioare, nu?! O să am grijă de sănătatea mea, îmi doresc linişte! Ceea ce vă doresc tuturor! PS… Sper să ne vedem la Naţionale!'', a mai scris gimnasta de 24 de ani. Larisa Iordache, multiplă campioană europeană şi vicecampioană mondială, îşi anunţase revenirea după o pauză de trei ani şi urmează să participe la Campionatele Naţionale care vor avea loc la Ploieşti în perioada 17-19 noiembrie. Larisa a suferit o ruptură de tendon ahilian stâng la Mondialele de gimnastică din 2017, de la Montreal, fiind nevoită se se opereze de trei ori. AGERPRES (AS-autor: Mihai Ţenea, editor: Vlad Constantinescu, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Gimnastică artistică: Larisa Iordache, testată pozitiv la COVID-19
Gimnastică artistică: Larisa Iordache, testată pozitiv la COVID-19
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.