Google a decis să permită angajaţilor săi să lucreze de acasă până în luna septembrie a anului următor, prelungind cu câteva luni data la care aceştia vor trebui să revină la birou, informează un articol publicat luni în cotidianul New York Times, preluat de Reuters. De asemenea, compania testează ideea unei "săptămâni de lucru flexibile", după ce va fi sigur pentru angajaţi să revină la birou. Conform unui plan pilot, angajaţii Google ar urma să lucreze cel puţin trei zile pe săptămână de la birou iar restul zilelor vor lucra de acasă. "Testăm ipoteza că un model de lucru flexibil va conduce la o îmbunătăţire a productivităţii, colaborării şi bunăstării. Nicio companie de mărimea noastră nu a pus la punct un model de lucru hibrid astfel încât suntem interesaţi să încercăm", se arată într-un email trimis angajaţilor de Sundar Pichai, director general la Alphabet, firma mamă a Google. Un lucru care nu este menţionat în email-ul trimis de Sundar Pichai este dacă Google va cere angajaţilor săi să se vaccineze împotriva coronavirusului înainte de a reveni la birou. Purtătorul de cuvânt Gina Scigliano a precizat că Google le-a recomandat angajaţilor să se vaccineze atunci când furnizorul lor de servicii medicale sau o autoritate locală din domeniul sănătăţii publice le va spune că există vaccinuri disponibile. În luna martie a acestui an, Google a fost una dintre primele companii care a cerut angajaţilor să lucreze de acasă din cauza pandemiei. Anterior, Google a decis să amâne data la care angajaţii ar urma să revină la birou din luna ianuarie până în luna iunie 2021. Este posibil ca şi alte companii să urmeze exemplul Google, care a fost un pionier pentru multe aspecte ce ţin de activitatea profesională la o companie de tehnologie. Spaţiile de birouri de tip deschis şi casual de la Google au devenit un model pentru o întreagă generaţie de start-up-uri iar beneficiile oferite angajaţilor precum gustări gratuite şi servicii suplimentare s-au răspândit în rândul tuturor corporaţiilor. AGERPRES/(AS-autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Google amână revenirea angajaţilor la birou şi se gândeşte la săptămâna de...
Google amână revenirea angajaţilor la birou şi se gândeşte la săptămâna de lucru flexibilă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.