Problemele celor care doresc să devină prosumatori sunt departe de a fi rezolvate, în condiţiile în care Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) nu relansează programul Casa Verde Fotovoltaice în octombrie, susţin activiştii de mediu de la Greenpeace România. "Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) continuă să îşi încalce promisiunile, chiar dacă are un nou preşedinte la timonă. Este al patrulea preşedinte de la începerea programului Casa Verde Fotovoltaice, însă implementarea acestuia rămâne un eşec. Greenpeace a făcut demersuri la Guvernul României, Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, Avocatul Poporului; conducerea AFM a fost demisă, dar problemele celor care doresc să devină prosumatori sunt departe de a fi rezolvate", se arată într-un comunicat al Greenpeace România, remis vineri AGERPRES. Potrivit sursei citate, în 2020, aproape jumătate dintre cei 26.000 de cetăţeni care au aplicat pentru programul Casa Verde Fotovoltaice au fost respinşi, cei mai mulţi pe motivul "documentelor expirate", tocmai din vina amânărilor generate de AFM şi a comunicării defectuoase a instituţiei. "Chiar dacă dovezile sunt clare – comunicatele oficiale date de AFM şi Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor dau dreptate cetăţenilor – singura soluţie rămasă pentru cei care au aplicat a fost mersul în instanţă. Drept consolare, AFM i-a invitat în repetate rânduri pe aplicanţii respinşi în prima rundă – inclusiv prin intermediul mass-media – să se reînscrie la o nouă ediţie a programului în toamna acestui an. Însă instituţia nu a lansat în octombrie programul, aşa cum promisese", explică activiştii. Conform declaraţiilor reprezentanţilor AFM, spune Greenpeace România, problemele apărute au fost produse de ghidul de finanţare al programului, aşa că reperele anunţate de AFM pentru cei interesaţi au fost: august 2020 – publicarea unui nou ghid de finanţare, îmbunătăţit; septembrie 2020 – dezbaterea publică a noului ghidului; octombrie 2020 – lansarea unei noi sesiuni de finanţare. Însă, până în acest moment, niciuna dintre aceste etape previzionate de AFM nu a fost parcursă, se menţionează în comunicat. "AFM a invitat la o nouă sesiune a Casa Verde Fotovoltaice aproape 13.000 de cetăţeni, luându-şi angajamentul că va rectifica între timp ghidul de finanţare. Promisiunile nu s-au concretizat, e încă un obiectiv ratat de AFM. Ne apropiem de sezonul rece, când nu se fac instalări, aşa că şansele de a beneficia anul acesta de sisteme fotovoltaice dintr-o nouă sesiune a programului, dacă ea chiar va exista, sunt nule", a declarat Marian Mândru, coordonator de campanii la Greenpeace România şi administrator al comunităţii online Protecţia Prosumatorului. Conform celor mai recente date obţinute de la Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE), la finalul lunii septembrie în România erau 487 de prosumatori cu puteri instalate de până la 100 kW. "Numărul mic de prosumatori din România indică eşecul autorităţilor de a stimula folosirea energiei regenerabile de către cetăţeni. Au trecut doi ani de la legiferarea conceptului de prosumator şi nu s-a petrecut nicio 'revoluţie a prosumatorilor', aşa cum se anunţa în iunie 2018 în Parlamentului României. Sunt doi ani irosiţi, programul AFM mai mult a împiedicat dezvoltarea naturală a pieţei decât a încurajat apariţia a zeci de mii de prosumatori. Ajutorul din partea statului trebuie să vină cât mai repede sub forma unor legi şi reglementări bune, prin transpunerea corectă în legislaţia naţională a directivei europene pentru regenerabile şi a unui sprijin financiar gândit inteligent, dat tuturor cetăţenilor interesaţi să devină prosumatori", a mai spus Marian Mândru. AGERPRES/(AS – autor: Oana Tilică, editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Mediu Greenpeace România: AFM nu relansează ‘Casa Verde Fotovoltaice’ în octombrie; programul este...
Greenpeace România: AFM nu relansează ‘Casa Verde Fotovoltaice’ în octombrie; programul este încă un obiectiv ratat
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.