Tânăra activistă ecologistă Greta Thunberg, angajată în lupta împotriva modificărilor climatice, a acceptat invitaţia de a deveni pentru o zi editorul-şef al cotidianului Dagens Nyheter, au anunţat joi reprezentanţii publicaţiei suedeze, citaţi de DPA. "Sper că această iniţiativă va determina Dagens Nyheter şi alte companii mass-media să trateze chestiunea modificărilor climatice ca pe o problemă urgentă, aşa cum este ea", a declarat Greta Thunberg. "Nu intenţionez să public multe articole de opinie sau articole despre dezastre naturale. Aş publica mai degrabă studii despre realitatea noastră de acum şi analize profunde despre criza climatică. Şi interviuri cu persoane care deţin cunoştinţe reale despre acest subiect, precum oamenii de ştiinţă", a adăugat tânăra activistă suedeză. Greta Thunberg, în vârstă de 17 ani, a inspirat o mişcare globală care militează pentru implementarea unor acţiuni concrete în privinţa schimbărilor climatice. Ea a criticat adeseori companiile mass-media tradiţionale, pe care le acuză că nu au acordat suficientă atenţie crizei climatice, şi a fost invitată recent să se alăture jurnaliştilor din redacţia cotidianului Dagens Nyheter pentru a discuta cu aceştia despre modificările climatice şi rolul presei. Acea întâlnire, precum şi reacţiile provenite de la mai mulţi cititori care au criticat la rândul lor modul în care cotidianul suedez a acoperit din punct de vedere mediatic subiectul schimbărilor climatice au stat la baza acestei invitaţii, a explicat editorul-şef al cotidianului suedez, Peter Wolodarski. Greta Thunberg va deţine pentru o zi funcţia de editor-şef al cotidianului Dagens Nyheter la începutul lunii decembrie. În 2019, în urma unei invitaţii similare, ea a devenit editor-şef pentru o zi şi la postul BBC Radio 4. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Simona Tatu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Planeta Greta Thunberg a acceptat invitaţia de a deveni, pentru o zi, editorul-şef...
Greta Thunberg a acceptat invitaţia de a deveni, pentru o zi, editorul-şef al unui cotidian suedez
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.