CSM Bucureşti a învins echipa germană SC BBM Bietigheim, cu scorul de 32-22 (14-10), duminică, la Ludwigsburg, într-un meci din Grupa A a Ligii Campionilor la handbal feminin. CSMB s-a impus în faţa ultimei clasate în ciuda absenţei Cristinei Neagu, accidentată săptămâna aceasta. Meciul a fost echilibrat timp de 23 de minute (10-10), dar ''tigroaicele'' au înclinat balanţa pe finalul primei reprize, reuşind patru goluri consecutive. CSM şi-a păstrat evoluţia bună şi în debutul reprizei secunde, diferenţa ajungând la opt goluri, 19-11. A urmat apoi o cădere pe măsură, cu cinci goluri la rând pentru echipa germană (16-19). Fiecare echipă a mai marcat câte o dată, după care CSM Bucureşti a dominat clar jocul, desprinzându-se la 12 goluri, 29-17. Echipa pregătită de Adrian Vasile s-a impus în cele din urmă cu 32-22. Pentru CSM au înscris Elizabeth Omoregie 7 goluri, Carmen Martin Berenguer 7, Dragana Cvijic 4, Barbara Lazovic 3, Martine Smeets 3, Siraba Dembele Pavlovic 2, Alexandrina Cabral Barbosa 2, Crina Pintea 2, Laura Moisă 1, Bianca Bazaliu 1. Golurile gazdelor au fost reuşite de Luisa Schulze 6, Nele Reimer 4, Kim Naidzinavicius 3, Antje Lauenroth 3, Xenia Smits 2, Trine Jensen Ostergaard 2, Anna Loerper 1, Kim Braun 1. Au arbitrat belgienii Stephen Martens şi Yves Schols, iar delegat EHF a fost austriacul Gerhard Reisinger. În aceeaşi grupă, sâmbătă, Metz Handball a învins-o pe Team Esbjerg cu 31-29, iar FTC-Rail Cargo Hungaria a întrecut-o pe RK Krim Mercator Lujubljana cu 32-25. Meciul Rostov pe Don – Vipers Kristiansand a fost amânat. În clasament, pe primul loc a urcat CSM Bucureşti, cu 8 puncte (5 jocuri), urmată de Vipers Kristiansand, 7 p (4 j), Rostov pe Don, 7 p (4 j), Metz Handball, 6 p (5 j), FTC-Rail Cargo Hungaria, 4 p (4 j), Team Esbjerg, 3 p (5 j), RK Krim Mercator, 3 p (5 j), SG BBM Bietigheim, 0 p (6 j). Echipa bucureşteană va juca următorul meci pe 7 noiembrie, la Ljubljana, cu echipa locală Krim Mercator. AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Andreea Preda) Sursa foto: CSM Bucuresti/Facebook
Acasă Stiri Internationale Sport Extern Handbal feminin: CSM Bucureşti a câştigat clar cu Bietigheim, în Liga Campionilor
Handbal feminin: CSM Bucureşti a câştigat clar cu Bietigheim, în Liga Campionilor
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.