Grupul chinez Huawei va lansa anul viitor, inclusiv pe piaţa din România, o nouă categorie de produse, respectiv cea a televizoarelor inteligente, informează un comunicat al companiei remis miercuri AGERPRES. "În acest an, veniturile au înregistrat creşteri puternice, în special datorită categoriilor PC şi tablete. În curând, la începutul anului viitor, vom lansa o nouă categorie, cea de televizoare inteligente, şi pe piaţa din România", spune Whisky Wangwei, Country Manager, Huawei Consumer Business Group România. Grupul chinez Huawei a generat în primele trei trimestre din 2020 venituri de 671,3 miliarde yuani, în creştere de 9,9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, iar marja de profit net a companiei în această perioadă a fost de 8%, peste aşteptările companiei. "Chiar şi în contextul actual, Huawei a înregistrat rezultate financiare pozitive în primele trei trimestre ale anului, chiar mai puternice decât cele obţinute în aceeaşi perioadă a anului trecut. Ne bucurăm că reuşim să îndeplinim aşteptările consumatorilor şi să generăm venituri şi mai mari, de la an la an, creşterea fiind de aproximativ 10%", a subliniat Wangwei. În viitor, Huawei îşi va valorifica punctele forte în tehnologiile IT&C precum AI, cloud, 5G şi computing, pentru a oferi soluţii bazate pe scenarii, pentru a dezvolta aplicaţii în industrie şi totodată pentru a valorifica reţelele 5G împreună cu partenerii săi. Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări, deservind mai mult de o treime din populaţia lumii. Compania deţine 14 centre R&D în ţări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India şi China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei şi include telefoane inteligente, computere şi tablete, dispozitive portabile şi servicii cloud. AGERPRES/ (AS-autor: Constantin Balaban, editor: Mariana Nica, editor online: Adrian Dãdârlat)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Huawei va lansa, în 2021, televizoare inteligente, inclusiv pe piaţa din România
Huawei va lansa, în 2021, televizoare inteligente, inclusiv pe piaţa din România
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.