Noul preşedinte al Consiliului Judeţean (CJ) Hunedoara, Laurenţiu Nistor, a depus vineri jurământul de învestire în funcţie, el afirmând că, începând de săptămâna viitoare, vor avea loc analize punctuale ale problemelor din administraţia judeţeană, între priorităţi înscriindu-se sistemul de sănătate şi atragerea de fonduri europene pentru investiţiile publice. "Nu este o misiune uşoară (preşedinţia CJ Hunedoara – n.red.), dar împreună cu echipa formată din consilierii judeţeni avem convingerea că vom face tot ce este posibil pentru ca, după patru ani, să se vadă că s-a schimbat ceva în bine în judeţul Hunedoara. (…) De luni, împreună cu colegii de la CJ Hunedoara vom analiza fiecare situaţie în parte. Prima discuţie va avea ca temă problema sănătăţii, pentru că, aşa cum ştim cu toţii, este o problemă deosebită atât în judeţul Hunedoara, cât şi în ţară. Vrem ca această activitate, sănătatea, să nu fie lăsată, niciodată, pe ultimul loc", a declarat Laurenţiu Nistor. Alături de preşedintele CJ Hunedoara, în cadrul ceremoniei de învestitură au depus jurământul şi 24 dintre cei 28 de consilieri ale căror mandate au fost validate. Celelalte mandate, până la 32, vor fi validate într-o şedinţă ulterioară şi tot atunci vor fi aleşi viitorii vicepreşedinţi ai instituţiei. Laurenţiu Nistor a afirmat că nu au fost stabilite propunerile pentru cei doi vicepreşedinţi ai CJ Hunedoara, decizia urmând să fie luată după o discuţie cu cei 17 consilierii judeţeni ai PSD şi cu primarii partidului, ţinând cont de faptul că social-democraţii sunt majoritari în structura noului CJ Hunedoara. În noua structură a CJ Hunedoara, PSD are 18 mandate – 17 consilieri judeţeni şi preşedintele instituţiei ales uninominal, PNL va fi reprezentat de şase consilieri judeţeni, Pro România a obţinut patru mandate, USR şi PMP, câte două mandate, iar UDMR, un mandat. Laurenţiu Nistor are 69 de ani, este preşedintele organizaţiei judeţene PSD Hunedoara şi deputat. AGERPRES/(A, AS – autor: Sorin Blada, editor: Antonia Niţă, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Administratie Hunedoara: Sănătatea, una dintre priorităţile noului preşedinte al Consiliului Judeţean
Hunedoara: Sănătatea, una dintre priorităţile noului preşedinte al Consiliului Judeţean
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.