Autorităţile din Indonezia au decis să ridice nivelul de alertă – în a doua categorie de intensitate – după o serii de erupţii ale vulcanului de pe insula Lembata, care au determinat operaţiuni de evacuare ce au vizat aproape 3.000 de persoane, au anunţat luni oficialii indonezieni, citaţi de DPA. Vulcanul Lewatolo a erupt duminică pentru a doua oară într-un interval de trei zile, eliberând în aer coloane de cenuşă care au ajuns până la altitudinea de 4.000 de metri, potrivit Biroului naţional de vulcanologie. Nivelul de alertă a fost ridicat cu o treaptă până la categoria portocalie în urma acestor erupţii, a declarat Raditya Jati, purtător de cuvânt al Agenţiei Naţionale de Gestionare a Dezastrelor Naturale din Indonezia. Cei 2.782 de localnici care trăiesc în proximitatea vulcanului au fost evacuaţi şi transferaţi temporar în mai multe clădiri guvernamentale, a precizat acelaşi oficial indonezian. "Până acum, nu există informaţii despre eventuale victime", a spus Raditya Jati. Aceste erupţii au determinat închiderea aeroportului Wonopito de pe insula Lembata, a precizat purtătorul de cuvânt al companiei aeriene Lion Air, Danang Mandala Prihantoro. Wings Air, o divizie a companiei Lion Air, şi-a anulat zborul inaugural din Kupang spre acest aeroport, care era programat pentru ziua de marţi, a precizat acelaşi purtător de cuvânt. Vulcanul Lewatolo, ce are altitudinea de 1.423 de metri, a eliberat în aer coloane de cenuşă înalte de 500 de metri, vineri, în timpul primei sale erupţii de după anul 2012. Indonezia se află în aşa-numitul "Cerc de Foc al Pacificului", o regiune cunoscută pentru activităţile sale seismice, şi are pe teritoriul său aproximativ 128 de vulcani activi. AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Planeta Indonezia ridică nivelul de alertă după mai multe erupţii vulcanice; aproape 3.000...
Indonezia ridică nivelul de alertă după mai multe erupţii vulcanice; aproape 3.000 de persoane, evacuate
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.