Numărul sosirilor înregistrate în structurile de primire turistică în luna septembrie 2020 s-a situat la 794.500, în scădere cu 39,5% faţă de cel din luna septembrie 2019, turiştii străini reprezentând 4,1%, potrivit datelor Institutului Naţional de Statistică (INS) remise luni AGERPRES. În ceea ce priveşte sosirile turiştilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deţinut-o cei din Europa (86,3% din total turişti străini), marea majoritate fiind din ţările aparţinând Uniunii Europene. Înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică în luna septembrie 2020 au însumat 1,912 milioane, în scădere cu 36,9% faţă de cele din luna septembrie 2019. Din numărul total de înnoptări, în luna septembrie 2020, înnoptările turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 96,2%, în timp ce înnoptările turiştilor străini au reprezentat 3,8%. În ceea ce priveşte înnoptările turiştilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deţinut-o cei din Europa (85,1% din total turişti străini), marea majoritate fiind din ţările aparţinând Uniunii Europene. Durata medie a şederii în luna septembrie 2020 a fost de 2,4 zile la turiştii români şi de 2,2 zile la turiştii străini. Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare în luna septembrie 2020 a fost de 26,3% pe total structuri de cazare turistică, în scădere cu 11,4 puncte procentuale faţă de luna septembrie 2019. Indici mai mari de utilizare a locurilor de cazare în luna septembrie 2020 s-au înregistrat la hoteluri (30,4%), bungalouri (29%), popasuri turistice (26,5%), spaţii de cazare pe nave (25,6%), vile turistice (25,1%), căsuţe turistice (23,3%), sate de vacanţă (21,5%) şi pensiuni agroturistice (20,1%). Sosirile vizitatorilor străini în România, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în luna septembrie 2020 de 399.500, în scădere cu 66,2% faţă de luna septembrie 2019. Mijloacele de transport rutier şi aerian au fost cele mai utilizate pentru sosirile din străinătate, reprezentând 84,8%, respectiv 12,2% din numărul total de sosiri. Plecările vizitatorilor români în străinătate, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în luna septembrie 2020 de 895.000, în scădere cu 60,1% comparativ cu luna septembrie 2019. Mijloacele de transport rutier şi aerian au fost cele mai utilizate pentru plecările în străinătate, reprezentând 68,0%, respectiv 31,6% din numărul total de plecări. Sosirile înregistrate în structurile de primire turistică în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2020 au însumat 5,161 milioane, în scădere cu 50,6% faţă de perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2019. Din numărul total de sosiri, în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 sosirile turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 92,4%, în timp ce turiştii străini au reprezentat 7,6%. În ceea ce priveşte sosirile turiştilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deţinut-o cei din Europa (77,8% din total turişti străini), iar dintre aceştia 74,3% au fost din ţările aparţinând Uniunii Europene. Potrivit INS, înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică în perioada 1 ianuarie – 30 septembrie 2020 au însumat 1,075 milioane, în scădere cu 49,5% faţă de cele din perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2019. Din numărul total de înnoptări, în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 înnoptările turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 92,9%, în timp ce înnoptările turiştilor străini au reprezentat 7,1%. În ceea ce priveşte înnoptările turiştilor străini în structurile de primire turistică, cea mai mare pondere au deţinut-o cei din Europa (76,4% din total turişti străini), iar dintre aceştia 73,5% au fost din ţările aparţinând Uniunii Europene. Durata medie a şederii în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 a fost 2,4 zile la turiştii români şi de 2,2 zile la turiştii străini. Indicele de utilizare netă a locurilor de cazare în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 a fost de 25,9% pe total structuri de cazare turistică, în scădere cu 9,5 puncte procentuale faţă de perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2019. Indici mai mari de utilizare a locurilor de cazare în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 s-au înregistrat la bungalouri (32,8%), hoteluri (30,1%), spaţii de cazare pe nave (29,3%), căsuţe turistice (25,3%), campinguri (24,7%), vile turistice (24,4%), popasuri turistice (20,2%), pensiuni agroturistice (19,1%) şi hosteluri (18,7%). Pe judeţe, în primele nouă luni din acest an, numărul de sosiri ale turiştilor în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare turistică a înregistrat valori mai mari în Constanţa (975.400), Braşov (533.700), Municipiul Bucureşti (452.300), Prahova (236.300), Bihor (217.500), Sibiu (214.600), Mureş (200.800), Cluj (199.600), Vâlcea (193.300) şi Suceava (187.800) iar înnoptările turiştilor au înregistrat valori mai mari în: Constanţa (3,414 milioane), Braşov (1,072 milioane), Municipiul Bucureşti (790.500), Bihor (594.300), Vâlcea (568.800), Prahova (512.600), Mureş (407.500), Suceava (397.800), Sibiu (363.600), Caraş Severin (358.100), Cluj (356.000) şi Timiş (282.800). Pe ţări, cele mai multe sosiri ale turiştilor străini cazaţi in structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au provenit din Germania (49.600), Italia (35.300), Israel (28.400), Franţa (25.400) şi Regatul Unit (23.500). Sosirile vizitatorilor străini în România, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în perioada de referinţă 1 ianuarie – 30 septembrie 2020 de 4,109 milioane, în scădere cu 59,0% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Mijloacele de transport rutier şi aerian au fost cele mai utilizate pentru sosirile vizitatorilor străini în România, reprezentând 81,6%, respectiv 15,8% din numărul total al sosirilor. Plecările vizitatorilor români în străinătate, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2020 de 7,872 milioane, în scădere cu 57,3% comparativ cu perioada 1 ianuarie -30 septembrie 2019. Mijloacele de transport rutier şi aerian au fost cele mai utilizate pentru plecările în străinătate, reprezentând 69,6%, respectiv 29,8% din numărul total de plecări. AGERPRES/(AS – autor: Nicoleta Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern INS: Sosirile în structurile de primire turistică, în scădere cu 39,5%, în...
INS: Sosirile în structurile de primire turistică, în scădere cu 39,5%, în septembrie
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.