Inspecţia Muncii a derulat 28.901 acţiuni de control şi a aplicat amenzi în valoare de 3,753 .600 de lei de la data intrării în vigoare a Legii nr. 55/2020, privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, conform unui comunicat al instituţiei remis, luni, AGERPRES. În săptămâna 12-17 octombrie 2020, Inspecţia Muncii a desfăşurat, prin inspectoratele teritoriale de muncă, acţiuni de control în urma cărora s-au aplicat amenzi în valoare de peste 2,638 milioane de lei, din care 2,407 milioane de lei pentru nerespectarea prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă şi al securităţii şi sănătăţii în muncă. Au fost depistate 126 de persoane care desfăşurau muncă nedeclarată, au fost aplicate 1.723 de avertismente şi au fost dispuse 3.791 de măsuri de remediere a neconformităţilor constatate. Acţiunile de control efectuate de inspectorii de muncă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 55/2020, centralizate pentru perioada 12 – 17 octombrie 2020, au avut ca rezultat aplicarea a 858 de sancţiuni contravenţionale, din care amenzi în valoare totală de 231.500 lei. Din 1.753 de angajatori controlaţi, au fost sancţionaţi 617 şi s-au dispus 1.031 de măsuri de remediere a neconformităţilor. "Odată cu intrarea în vigoare, la 20 mai 2020, a Legii nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19, Inspecţia Muncii a fost nominalizată, alături de alte instituţii ale statului, ca autoritate învestită cu responsabilităţi suplimentare în ceea ce priveşte punerea în aplicare a prevederilor acestei legi. În scopul ducerii la îndeplinire a acestor atribuţii, conducerea Inspecţiei Muncii a implementat, ca măsură imediată, adaptarea programului de lucru astfel încât activitatea de control să fie continuă. Se fac controale de zi, de noapte şi în zilele de sfârşit de săptămână. Efortul inspectorilor de muncă este remarcabil, cu atât mai mult cu cât, în ciuda resurselor materiale şi umane reduse, a riscurilor asumate la care se expun, aceştia îşi îndeplinesc, cu responsabilitate, atribuţiile ce le-au fost conferite prin Legea nr. 55/2020", a declarat Dantes Nicolae Bratu, inspector general de stat.AGERPRES/(AS-autor:Nicoleta Gherasi, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Preda) Sursa foto: Inspecția Muncii Romania/Facebook
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Inspecţia Muncii a aplicat amenzi de peste 3,7 milioane lei de la...
Inspecţia Muncii a aplicat amenzi de peste 3,7 milioane lei de la intrarea în vigoare a Legii 55/2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.