Inspecţia Muncii a dat un număr de 2.948 de sancţiuni contravenţionale în ultima săptămână, însemnând amenzi şi avertismente în valoare de peste 3,2 milioane de lei, potrivit unui comunicat remis, luni, AGERPRES. Inspecţia Muncii, prin inspectoratele teritoriale de muncă, a desfăşurat, în săptămâna 26 – 31 octombrie 2020, acţiuni de control în urma cărora s-au aplicat amenzi în valoare de 3.203.200 de lei, din care 2.949.700 de lei pentru nerespectarea prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă şi al securităţii şi sănătăţii în muncă. Au fost depistate 162 de persoane care desfăşurau muncă nedeclarată, au fost aplicate 1.794 avertismente şi au fost dispuse 3.719 de măsuri de remediere a neconformităţilor constatate. Acţiunile de control efectuate de inspectorii de muncă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 55/2020, în scopul prevenirii şi combaterii efectelor pandemiei de COVID-19, centralizate pentru perioada 26 – 31 octombrie 2020, au avut ca rezultat aplicarea a 812 sancţiuni contravenţionale, din care amenzi în valoare totală de 253.500 lei. Din 1.831 de angajatori controlaţi, au fost sancţionaţi 607 şi s-au dispus 981 de măsuri de remediere a neconformităţilor. AGERPRES/(Autor: Florentina Cernat, editor: Mariana Nica, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Inspecţia Muncii a dat aproape 3.000 de sancţiuni în ultima săptămână
Inspecţia Muncii a dat aproape 3.000 de sancţiuni în ultima săptămână
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.