Inundaţiile declanşate de ploile torenţiale care au afectat regiuni din sudul şi vestul Indiei au provocat decesul a cel puţin 94 de persoane şi au distrus numeroase drumuri, locuinţe şi culturi agricole, au anunţat vineri autorităţile, citate de agenţia DPA. Statul sudic Telangana a fost cel mai afectat de episodul neobişnuit de precipitaţii şi inundaţii, autorităţile anunţând că cel puţin 50 de persoane au murit începând de marţi în incidente asociate condiţiilor meteorologice nefavorabile. Ploile torenţiale au distrus în special culturi de orez şi bumbac, dar şi căi rutiere şi locuinţe de pe teritoriul Telangana. Pagubele au fost estimate la aproximativ 60 miliarde de rupii (820 de milioane de dolari). Cantităţile de precipitaţii sub formă de ploaie care au căzut marţi în doar câteva ore sunt considerate fără precedent şi sunt cele mai însemnate înregistrate în ultimii 104 ani într-o singură zi în Hyderabad, capitala statului Telangana. În metropola Hyderabad, important centru tehnologic din India, unde se află birourile unor importante companii din domeniul IT precum Microsoft, Amazon şi Facebook, au murit 31 de persoane. Viaţa de zi cu zi a fost perturbată în Hyderabad după ce drumurile au fost inundate, iar vehiculele au fost luate de apă în mai multe cartiere. Situaţia a revenit la normal, apele retrăgându-se până vineri dimineaţă, notează DPA. Telangana şi statele învecinate Andhra Pradesh şi Maharashtra au fost afectate de ploi torenţiale provocate de un sistem depresionar din zona Golfului Bengal, potrivit meteorologilor. Autorităţile guvernamentale din Andhra Pradesh au confirmat 15 decese, iar un reprezentant al serviciului pentru situaţii de urgenţă din statul vestic Mahrashtra, Kishor Nimbalkar, a declarat că 29 de persoane şi-au pierdut viaţa din cauza unor clădiri prăbuşite, electrocutări şi înec în râurile ieşite din albie. Sezonul musonic din India, care are loc din iunie până la începutul lunii octombrie, a făcut deja în acest an numeroase victime şi pagube materiale. Peste 1.030 de persoane şi-au pierdut viaţa în incidente asociate ploilor între luna iunie şi jumătatea lunii septembrie, conform Ministerului de Interne.AGERPRES/(AS – autor: Dana Purgaru, editor: Mihaela Moise, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Inundaţii în India – Aproape 100 de morţi şi pagube extinse
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.