Ayatollahul ultraconservator Mohammad-Taqi Mesbah-Yazdi, apropiat ghidului suprem iranian, ayatollahul Ali Khamenei, a murit vineri la Teheran la vârsta de 85 de ani, a anunţat agenţia oficială iraniană IRNA, citată de AFP. El se afla de mai multe zile într-un spital din capitală din cauza unei "boli digestive", a precizat IRNA, referindu-se la un comunicat dat publicităţii de biroul defunctului. Mesbah-Yazdi a fost până la moarte şeful Institutului de cercetare şi educaţie al imamului Khomeini şi membru al Adunării experţilor, un colegiu însărcinat să numească, supervizeze şi eventual să îl demită pe ghidul suprem. Intrat în 1991 în acest colegiu alcătuit în majoritate de clerici, el şi-a pierdut scaunul la alegerile din 20106, marcate de un avânt al reformatorilor şi moderaţilor, dar l-a recuperat doi ani mai târziu cu ocazia unui scrutin parţial. Preşedintele iranian, Hassan Rohani, şi preşedintele parlamentului, Mohammad-Bagher Ghalibaf, au prezentat condoleanţe în comunicate diferite familiei acestuia, naţiunii iraniene şi ghidului suprem. Participant la revoluţia iraniană şi apropiat al lui Khamenei, Mesbah-Yazdi a fost un susţinător fervent al preşedintelui foarte conservator Mahmoud Ahmadinejad. Când acesta a ajuns la putere în 2005, Mesbah-Yazdi a declarat că victoria lui Ahmadinejad reprezintă un "miracol" şi un cadou pentru popor din partea lui Mahdi – al 12-lea imam al şiiţilor, ascuns în cursul vieţii sale, dar care urmează să revină la sfârşitul timpurilor -, a adăugat IRNA. El însă şi-a schimbat atitudinea în timpul celui de-al doilea mandat la preşedintelui, acuzându-l că este unul dintre "deviaţioniştii vor doresc să saboteze sistemul cu ajutorul banilor şi propagandei", atunci când şeful statului l-a contestat deschis pe ghidul suprem. În 2014, Mesbah-Yazdi a mai afirmat, potrivit IRNA, că populaţia iraniană "nu merită un şef" ca ayatollahul Khamenei a cărui guvernare a fost o "binecuvântare" pentru Republica Islamică. AGERPRES/(AS – editor: Alic Mîrza, editor online: Alexandru Cojocaru) Sursa foto: (c) Hananya Naftali/facebook
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Iran: Decesul unui ayatollah ultraconservator apropiat al lui Khamenei
Iran: Decesul unui ayatollah ultraconservator apropiat al lui Khamenei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.