Indicatorii economici cheie ai Italiei au revenit la nivelul de dinaintea pandemiei de coronavirus (COVID-19), dar perspectivele pentru următoarele luni rămân nesigure, arată datele publicate vineri de Institutul Naţional de Statistică (Istat), transmite Reuters. În trimestrul trei din 2020, Italia, a treia economie a zonei euro, a raportat o creştere peste estimări, de 3,1%, comparativ cu precedentele trei luni, datele reflectând efectele ridicării restricţiilor impuse în martie pentru a opri răspândirea pandemiei. După un al doilea val de infecţii, premierul italian Giuseppe Conte a semnat un decret care instituie carantina pe întreg teritoriul Italiei începând de joi, de la ora locală 22:00 (21:00 GMT), măsuri mai mult sau mai puţin restrictive urmând să fie aplicate pe regiuni până pe 3 decembrie, în funcţie de situaţia epidemiologică. Analiştii se aşteaptă ca redresarea economiei să fie afectată de noile restricţii. Autorităţile de la Roma estimează în acest an un declin al economiei de 9% şi un avans de 6% anul viitor. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Istat: Principalii indicatori economici ai Italiei au revenit la nivelul de dinaintea...
Istat: Principalii indicatori economici ai Italiei au revenit la nivelul de dinaintea pandemiei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.