Sectorul italian al turismului a fost sever afectat anul acesta pe fondul pandemiei de coronavirus (COVID-19), iar numărul vizitatorilor a scăzut semnificativ, arată datele publicate marţi de Institutul Naţional de Statistică (Istat), transmite DPA. În primele nouă luni din acest an, numărul turiştilor străini a scăzut cu 69%, astfel încât sectorul italian al turismului este într-un "şoc profund". Şi numărul turiştilor interni a scăzut pe perioada verii, conform Istat. Cei mai mulţi turişti străini au venit în Italia din Germania (47%), în timp ce din SUA aproape că nu a venit niciun vizitator. Cele mai afectate regiuni au fost oraşele mari şi comunele de pe coasta Mării Mediterane, care au înregistrat în aprilie un declin de 96% al numărului turiştilor străini, comparativ cu perioada similară din 2019. Regiunile montane au raportat în perioada verii o scădere de doar 9%. Italia este una dintre ţările europene cele mai afectate, înregistrând peste două milioane de persoane infectate şi peste 72.000 de decese din cauza coronavirusului, la o populaţie de 60 de milioane de locuitori. Impactul pandemiei asupra industriei italiene a turismului ar putea ajunge în acest an la 100 de miliarde de euro (118 miliarde de dolari), cu mult peste estimările precedente, arată studiile grupurilor de turism Confiturismo şi Assoturismo publicate recent. Suma reprezintă peste 6% din PIB-ul Italiei la finalul anului trecut. Conform datelor Naţiunilor Unite, Italia este una dintre cele mai vizitate ţări din lume, iar turismul este responsabil pentru aproximativ 13% din Produsul Intern Brut. Dacă cifra de 100 de miliarde de euro se confirmă, aportul turismului în PIB se va înjumătăţi, apreciază analiştii. Italia, a treia economie a zonei euro, ar urma să înregistreze anul acesta o scădere de 11,2%, a previzionat recent Comisia Europeană. Ar fi cel mai sever declin în rândul celor 27 de state membre UE Reprezentanţii Confiturismo şi Assoturismo susţin că fără ajutor guvernamental sectorul turismului ar putea suferi pagube irecuperabile, în condiţiile în care, în această vară, turismul intern a crescut cu 1,1%, dar sosirile turiştilor străini au scăzut cu 66%. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Italia: Sectorul turismului s-a prăbuşit în 2020, din cauza pandemiei
Italia: Sectorul turismului s-a prăbuşit în 2020, din cauza pandemiei
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.