Anul Nou este cea mai importantă zi liberă din calendarul japonez, dar festivităţile din acest an au fost limitate în urma bilanţului ridicat de noi cazuri de coronavirus înregistrat la nivel naţional şi apelurilor lansate de guvern de a rămâne acasă, relatează vineri Reuters. Împăratul Naruhito i-a chemat pe japonezi să se ajute unii pe alţii în timpul pandemiei, într-o alocuţiune video înregistrată vineri de ziua de Anul Nou. Foto: (c) Imperial Household Agency of Japan/Handout via REUTERS "Doresc din inimă ca toată lumea să meargă înainte în această perioadă grea, sprijinindu-se şi ajutându-se unii pe alţii", a declarat el în alocuţiune, difuzată în locul unei apariţii publice anuale a familiei imperiale în timpul sărbătorilor de Anul Nou. Evenimentul a fost anulat în acest an din cauza pandemiei. Prim-ministrul Yoshihide Suga a difuzat de asemenea un comunicat, angajându-se că va "proteja vieţile oamenilor" şi promiţând să lucreze la "contramăsuri împotriva virusului şi recuperare economică". "Jocurile Olimpice şi Paralimpice de la Tokyo vor avea loc în această vară", a adăugat el, spunând că pregătirile pentru evenimentele întârziate sunt în curs. Aproximativ 3.480 de persoane au murit până acum în Japonia din circa 235.700 de cazuri în timpul pandemiei. Festivităţile de Anul Nou în Japonia implică petrecerea timpului cu familia şi rugăciuni în templele locale, unde mulţimi de oameni se roagă pentru mai mult noroc în anul ce vine. Dar evenimentul a fost mai liniştit decât de obicei la Meiji Jingu, un sanctuar din centrul Tokyo, cu vizitatori purtând mască la coadă în spatele unei benzi pentru a rămâne social distanţaţi unul de celălalt. "Anul trecut a fost plin de ştiri deprimante din cauza coronavirusului, aşa că m-am rugat ca oamenii din întreaga lume să găsească mai multă fericire", a declarat o femeie de 40 de ani, numită Nami, oferindu-şi rugăciunile la altar. "M-am rugat pentru un sfârşit rapid al pandemiei", a spus Megumi, antrenor sportiv în vârstă de în jur de 40 de ani, adăugând că ea speră "să treacă anul bucurându-se de noile modalităţi de conectare cu prietenii".AGERPRES/(AS – editor: Sorin Calciu,editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Japonia: Coronavirusul umbreşte festivităţile de Anul Nou
Japonia: Coronavirusul umbreşte festivităţile de Anul Nou
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.