Procurorii niponi au anunţat joi că au decis să nu-l pună sub acuzare pe fostul premier Shinzo Abe pentru că biroul său ar fi cheltuit în mod ilegal milioane de yeni (câteva sute de mii de euro) pe recepţii pentru susţinători, relatează Kyodo. Procurorii au cerut în schimb sancţionarea cu o amendă a unuia dintre secretarii lui Abe, Hiroyuki Haikawa, pentru că nu a contabilizat în mod adecvat respectivele cheltuieli. De la izbucnirea scandalului, în noiembrie anul trecut, fostul premier a dezminţit în mod repetat în parlament acuzaţiile că un grup care se ocupa cu gestionarea fondurilor sale politice ar fi achitat, parţial, respectivele recepţii. Potrivit procurorilor, nu există dovezi că Abe ar fi ştiut de problemele legate de finanţarea acestor evenimente. Haikawa este liderul grupului de susţinători ai lui Abe care a găzduit recepţii la două hoteluri de lux din Tokyo între 2013 şi 2019, cu prilejul sărbătoririi Cireşilor în floare, patronată în fiecare primăvară de guvern. Costul evenimentelor a fost de 23 de milioane de yeni (222.000 dolari) în cinci ani, mult mai mult decât sumele colectate de la invitaţi, dintre care mulţi erau alegători ai lui Abe din prefectura Yamaguchi din vestul Japoniei. Participanţii au plătit fiecare doar 5000 de yeni, deşi o cină la un hotel de cinci state costă în mod normal peste dublu, au menţionat surse din cadrul anchetei citate de Kyodo. Pentru a acoperi diferenţele, se crede că biroul lui Abe ar fi plătit în total 9 milioane de yeni în cei cinci ani, fără însă ca încasările şi cheltuielile să fi fost înregistrate în declaraţiile privind finanţările politice, ceea ce reprezintă o încălcare a legislaţiei în acest sens din Japonia. Partidul Liberal Democrat, la guvernare, şi principalul partid de opoziţie, Partidul Democrat Constituţional, au convenit să-l convoace în parlament pentru explicaţii, vineri, pe fostul premier, care a demisionat în septembrie din motive de sănătate, după ce a doborât recorduri de longevitate (aproape nouă ani în două mandate) ca prim-ministru al Japoniei. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Toth, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Internationale Politica Externa Japonia/finanţări ilegale: Procurorii au decis să nu-l pună sub acuzare pe fostul...
Japonia/finanţări ilegale: Procurorii au decis să nu-l pună sub acuzare pe fostul premier Shinzo Abe
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.