Preşedintele Federaţiei Internaţionale de Gimnastică (FIG), japonezul Morinari Watanabe, a declarat pentru Reuters că simte o mare responsabilitate înaintea concursului de luna viitoare de la Tokyo, ce ar putea "deschide uşa" pentru Jocurile Olimpice din vara anului 2021. Competiţia de luna viitoare, în care vor concura gimnaşti din patru ţări, Japonia, Statele Unite, China şi Rusia, este primul eveniment cu participare internaţională ce va fi găzduit de o incintă olimpică după ce Jocurile au fost amânate în luna martie din cauza pandemiei de coronavirus, urmând să se desfăşoare între 23 iulie şi 8 august 2021. "Desigur, la acest eveniment simt cea mai mare presiune din viaţa mea", a spus Watanabe, care este şi membru al Comitetului Internaţional Olimpic (CIO). "Vrem să deschidem uşa pentru Tokyo 2020", a adăugat el. Watanabe a indicat că FIG a început pregătirile în luna iunie şi colaborează cu Federaţia Japoneză de Gimnastică şi guvernul nipon pentru a se asigura că evenimentul poate avea loc în siguranţă. Sportivii străini vor ajunge la Tokyo cu patru zile înaintea competiţiei şi nu vor trebui să treacă prin obişnuita perioadă de carantină de două săptămâni, care li se cere celor ce vin în Japonia. Totuşi, ei vor fi plasaţi în izolare în ţara loc cu două săptămâni înaintea plecării în Japonia şi vor efectua regulat teste pentru depistarea Covid-19. Odată sosiţi la Tokyo, mişcările lor se vor limita la hotel şi la sala unde are loc competiţia. "Noi am conceput instrucţiuni legate de Covid-19 urmând cu stricteţe toate recomandările făcute de OMS (Organizaţia Mondială a Sănătăţii)", a spus Watanabe. Sportivii "vor fi controlaţi foarte strict timp de două săptămâni", a precizat oficialul FIG. Evenimentul, la care vor fi prezenţi 2.000 de fani, ar putea oferi un model pentru Jocurile de anul viitor, la care Tokyo va primi mai bine de 11.000 de sportivi. Watanabe vrea ca această reuniune să arate puterea sportului într-o perioadă dificilă. "În sport există speranţă. În sport există prietenie. Există solidaritate. Vreau ca oamenii din toată lumea să ştie acest lucru", a spus el. AGERPRES (AS/editor: Mircea Lazaroniu, editor online: Ady Ivaşcu) Sursa foto: KYODO/japantimes.co.jp
Acasă Stiri Internationale Sport Extern JO 2020: Preşedintele Federaţiei Internaţionale de Gimnastică simte o mare responsabilitate înaintea...
JO 2020: Preşedintele Federaţiei Internaţionale de Gimnastică simte o mare responsabilitate înaintea concursului de luna viitoare de la Tokyo
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.