Judeţul Bihor a primit, prin Agenţia pentru Finanţarea Investiţiilor Rurale (AFIR), în perioada 2014- 2020, peste 303 milioane de euro pentru cele 4.000 de contracte semnate, plasând judeţul pe locul întâi în ţară, a informat, luni, directorul OJFIR Bihor, Cristian Buzlea. "Exerciţiul Financiar 2014-2020, care include şi Programul Naţional de Dezvoltare Rurală ( PNDR) 2014- 2020, se apropie de final, la această dată mai sunt puţine proiecte de contractat, astfel încât suntem în măsură să facem o analiză care să reflecte stadiul implementării programului atât la nivel naţional, cât şi judeţean," a declarat luni, într-un comunicat de presă, Cristian Buzlea. Potrivit acestuia, în judeţul Bihor au fost semnate un număr de 4.000 de contracte care însumează o valoare totală contractată de 303.213.137 euro. Judeţul de pe locul secund întruneşte un număr de 1.783 de contracte în valoare de 251.435.410 euro, următorul – 3.722 contracte în valoare 237.521.513 euro, locul patru – 2.204 contracte în valoare de 234.287.288 euro, iar cel de pe poziţia cinci – 2.434 contracte în valoare de 232.332.991 euro. O sumă importantă de resurse financiare nerambursabile s-au îndreptat către UAT-urile din mediul rural al judeţului Bihor, fiind semnate un număr de 104 contracte în valoare de 65.000.000 euro prin cele două măsuri specifice: submăsura 7.2 – Investiţii in crearea şi modernizarea infrastructurii de bază la scară mică şi sm 7.6 – Investiţii asociate cu protejarea patrimoniului cultural. Sectorul agricol privind înfiinţarea sau modernizarea fermelor agricole, atât a celor din sectorul vegetal, cât şi din cel zootehnic, a fost îmbunătăţit prin semnarea a 98 de contracte în valoare totală de 76 milioane de euro. Depozitarea, procesarea, marketing-ul şi comercializarea produselor agricole au beneficiat, prin cele 52 de contracte semnate, de peste 42.000.000 euro. Sectorul pomicol al judeţului Bihor a fost îmbogăţit prin cele 38 de contracte semnate cu livezi pomicole în valoare de 21.000.000 euro. 835 de tineri fermieri ai judeţului au reuşit să fie instalaţi ca Tineri fermieri activi, valoarea totală a sprijinului ajungând la 35.760.000 euro. Alte 1.517 ferme mici de familie au beneficiat de contracte în valoare de 22.736.000 euro. Sectorul activităţilor non-agricole din zona rurală a beneficiat prin cele două submăsuri specifice de un număr de 67 contracte de 16.700.000 euro. AGERPRES/(AS – autor: Eugenia Paşca, editor: Irina Poenaru, editor online: Gabriela Badea)
Judeţul Bihor, primul pe ţară la sumele atrase prin AFIR în PNDR 2014-2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.