Keith Richards, chitaristul celebrei trupe britanice The Rolling Stones, a declarat într-un interviu recent că "nu mai există piese noi rock'n'roll" şi că muzica rock modernă a fost "sintetizată până la moarte", informează miercuri contactmusic.com. Într-un interviu acordat revistei Rolling Stone, starul britanic a deplâns folosirea excesivă a sintetizatoarelor în muzica rock modernă şi consideră că această practică este "ieftină şi banală". "Nu mai există piese noi rock'n'roll. Situaţia e lipsită de speranţă. Desigur, există muzicieni mari şi câţiva mari solişti. Dar, din nefericire, după părerea mea, muzica rock a fost sintetizată până la moarte", a declarat Keith Richards. "Odată ce începi să foloseşti sintetizatoare, nu mai obţii cântece autentice. Nu vreau să intru într-o discuţie lungă despre ceea ce este rău în privinţa sintetizatoarelor şi a muzicii din zilele noastre, pot să spun doar că ele sunt ieftine şi banale", a adăugat rockerul britanic. Totodată, Keith Richards a făcut şi câteva comentarii despre recentele proteste organizate de mişcarea Black Lives Matter. "Muzica neagră este motivul pentru care eu sunt acum aici", a declarat Keith Richards, în vârstă de 76 de ani, care s-a inspirat din stilul legendarului cântăreţ de blues Chuck Berry, alături de care a şi urcat de câteva ori pe scenă de-a lungul carierei sale. Comentând protestele anti-rasiste organizate în întreaga lume, declanşate de uciderea unui bărbat afroamerican neînarmat, George Floyd, în timp ce se afla în custodia poliţiei, Keith Richards a făcut următoarea declaraţie: "Era şi timpul. În această ţară (Statele Unite, n.r.), lucrurile încep să se lămurească. Asta e situaţia. Trebuie să te descurci. E dificil pentru mine să vorbesc despre asta, pentru că nu sunt american. Trăiesc aici, sunt alături de voi cu trup şi suflet, mă simt unul dintre voi, dar nu pot să interferez. Sunt la fel ca Putin, refuz să mă amestec în procesul vostru electoral". AGERPRES/(AS – autor: Florin Bădescu, editor: Simona Tatu, editor online: Adrian Dădârlat)
Acasă Stiri Internationale Life Keith Richards: Nu mai există rock’n’roll. Muzica rock modernă a fost “sintetizată...
Keith Richards: Nu mai există rock’n’roll. Muzica rock modernă a fost “sintetizată până la moarte”
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.