Lungmetrajul "Mia îşi ratează răzbunarea", în regia lui Bogdan Theodor Olteanu, a câştigat Premiul Publicului în cadrul celei de-a XI-a ediţii a Les Films de Cannes a Bucarest, care s-a desfăşurat în perioada 23 octombrie – 1 noiembrie. Potrivit unui comunicat al organizatorilor transmis luni AGERPRES, timp de 10 zile, spectatorii s-au putut bucura de proiecţii outdoor şi drive-in, dar şi de un program online în Orange TV Go, unde, pe lângă selecţia 'Best-of' de filme premiate în anii trecuţi la Cannes, au putut fi vizionate peliculele româneşti din Avanpremierele Toamnei. La cea de-a V-a ediţie Works in Progress (WiP) s-au înscris 19 proiecte produse sau co-produse în România, iar laureaţii, care primesc servicii de post-producţie, sunt: "Imaculat", debutul în lungmetrajul de ficţiune al regizorilor Monica Stan şi George Chiper Lillemark – 10.000 de euro, premiu oferit de Cinelabs Romania, şi "Videograme dintr-o pandemie", documentar semnat de Andrei Dăscălescu – 5 000 de euro, oferiţi de Multimedia Est. Membrii juriului au fost Lorenzo Esposito (selecţioner, Berlin IFF), Sata Cissokho (Memento Films), Matthieu Darras (director – First Cut Lab), Kataryzna Siniarska (agent, New Europe Film Sales), Giona Nazzaro (Rotterdam IFF) şi Lenka Tyrpakova (Karlovy Vary IFF). "Imaculat" a fost premiat "pentru calităţile sale vizuale şi realismul dur", iar filmul documentar produs de Paula Niculescu şi Andrei Dăscălescu reprezintă "un jurnal colectiv" ce prezintă publicului o portretizare intimă şi convingătoare a vieţii de zi cu zi în timpul perioadei de izolare. În perioada 26 – 30 octombrie, selecţioneri ai celor mai importante festivaluri internaţionale – Cannes, Berlin, Sundance, Locarno, Rotterdam, Toronto, Varsovia, Tallinn şi Vilnius – au putut viziona proiectele aflate în selecţia Works in Progress. Totodată, un număr record de peste 20 de agenţi internaţionali de vânzări din toată lumea au participat şi au avut ocazia unică de-a se întâlni online, one-to-one cu producătorii şi regizorii filmelor în post-producţie, pregătite pentru a fi lansate în 2021. Tot online s-a desfăşurat anul acesta şi Managing Talents, iar numărul mare de înscrieri a determinat organizatorii să aducă un al treilea invitat care să lucreze cu actorii înscrişi. Cei selectaţi s-au putut întâlni în cadrul atelierelor de pe 31 octombrie cu William Conacher, Cristian Mungiu şi Poll Moussoulides. Institutul Francez din România a inaugurat în cadrul festivalului o rezidenţă de scriere – "La residence de poche/Rezidenţa de buzunar", în care vor fi găzduiţi creatori români şi francezi cu proiecte din domeniul literaturii, muzicii, cinematografiei, teatrului sau artelor digitale. Ultima proiecţie din festival a fost scurtmetrajul "Contraindicaţii" de Lucia Chicoş, prima dată pe marele ecran după ce a fost premiat în cadrul Secţiunii Cinefondation la Cannes. Ediţia a XI-a a Les Films de Cannes a Bucarest a fost organizată de Asociaţia Cinemascop, în parteneriat cu Ambasada Franţei şi Institutul Francez din România. Agenţia Naţional de Presă AGERPRES este partener media al evenimentului. AGERPRES/(AS – autor: Petronius Craiu, editor: Claudia Stănescu, editor online: Irina Giurgiu) Sursa foto: filmedefestival.ro
Acasă Stiri Nationale Cultura Les Films de Cannes a Bucarest: Lungmetrajul ‘Mia îşi ratează răzbunarea’ –...
Les Films de Cannes a Bucarest: Lungmetrajul ‘Mia îşi ratează răzbunarea’ – Premiul Publicului
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.