Secretarul de stat în Ministerul Educaţiei şi Cercetării Luminiţa Barcari a declarat, luni, că există varianta eliminării tezei şi înlocuirea acesteia cu o "evaluare sumativă" care să fie notată normal, având în vedere că sunt trei scenarii de desfăşurare a cursurilor ca urmare a măsurilor impuse în contextul pandemiei de COVID-19 şi trebuie să se asigure elevilor şanse egale. Ea a precizat că problema apare în cazul elevilor care învaţă online. "Pentru şcolile care funcţionează în scenariul verde nu se pune problema, această evaluare sumativă – lucrare scrisă la disciplina respectivă – poate fi dată în condiţii normale. În scenariul galben, evident, în momentul în care se întorc în şcoală elevii care au învăţat online pot susţine această lucrare scrisă cu acelaşi tip de itemi folosiţi pentru cealaltă jumătate de clasă. Problema se pune acolo unde copiii sunt în scenariul roşu", a explicat secretarul de stat, într-o conferinţă de presă. Barcari a adăugat că Ministerul Educaţiei are în vedere organizarea de webinare la care profesorii să înveţe cum ar putea să evalueze în mediul online. "Varianta este ori să mergem în continuare (…) pe teză, doi să înlocuim teza, pentru că nu putem aplica în mod discriminatoriu: ori dă toată lumea teză, ori nu dă nimeni. Deci, ori să înlocuim acest tip de evaluare scrisă cu o evaluare sumativă, dar care să fie notată normal, nu să aibă ponderea pe care o are teza în mod normal – 25% din medie. Există şi varianta eliminării tezei şi înlocuirea cu această evaluare sumativă. (…) Nu este o decizie simplă. Până la urmă, elevul trebuie să fie evaluat, dar, în acelaşi timp, trebuie să aibă şanse egale la o evaluare corectă şi obiectivă", a menţionat secretarul de stat. Potrivit Luminiţei Barcari, MEC se consultă pe această temă şi cu inspectoratele şcolare, astfel încât să se ia cea mai bună decizie. "Ne consultăm inclusiv cu inspectoratele, pentru că este o temă de mare interes, vrem să luăm cea mai bună decizie. Din feedback-urile pe care le-am primit sunt şi păreri pro şi păreri contra. Vom analiza", a transmis ea. AGERPRES/(A – autor: Roberto Stan, editor: Claudia Stănescu, editor online: Irina Giurgiu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Luminiţa Barcari: Există şi varianta eliminării tezei şi înlocuirea cu evaluarea sumativă
Luminiţa Barcari: Există şi varianta eliminării tezei şi înlocuirea cu evaluarea sumativă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.