O serie fonduri de investiţii, precum PAI Partners şi CDH Investments, se numără printre firmele care se pregătesc să facă o ofertă preliminară pentru divizia de electrocasnice a grupului olandez Philips NV, au declarat pentru Bloomberg surse din apropierea acestui dosar. Fondul Apollo Global Management Inc. analizează şi el depunerea unei oferte înaintea termenul limită care expiră săptămâna aceasta, au adăugat sursele. Potrivit analiştilor această divizie ar putea fi evaluată la peste trei miliarde de euro, inclusiv datoriile, în condiţiile în care acţiunile Philips au crescut cu 5% în acest an, ajungând la o capitalizare de piaţă de 40,8 miliarde euro. Sursele au mai spus că rivalii Electrolux AB, Joyoung Co. şi TCL Technology Group Corp. au fost invitaţi şi ei să evalueze divizia Philips însă deocamdată nu a fost luată o decizie finală şi nu există nicio certitudine că potenţialii ofertanţi vor face oferte ferme. Un purtător de cuvânt de la Philips a spus că grupul a primit dovezi că există ofertanţi din Europa şi China interesaţi de divizia sa de electrocasnice, dar nu le-a dezvăluit identitatea. În plus, Philips nu exclude posibilitatea de a recurge la o ofertă publică iniţială pentru această divizie, a mai spus purtătorul de cuvânt. În luna ianuarie, Philips a anunţat că analizează o posibilă vânzare a diviziei sale de electrocasnice, care produce o gamă largă de dispozitive de la cafetiere şi până la purificatoare de aer. Vânzarea acestei divizii face parte din planul directorului general Frans van Houten de a transforma Philips într-un producător concentrat pe echipamente medicale. În luna octombrie, Frans van Houten a spus că procedurile pentru separare de divizia de electrocasnice sunt "în derulare" şi ar urma să se finalizeze în trimestrul al treilea al anului următor. AGERPRES/ (AS-editor: Constantin Balaban, editor online: Simona Aruştei)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Mai multe fonduri de investiţii sunt interesate de preluarea diviziei de electrocasnice...
Mai multe fonduri de investiţii sunt interesate de preluarea diviziei de electrocasnice a grupului Philips
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.