Ministerul Agriculturii din Franţa a revizuit în creştere estimările privind producţia de vin din 2020, apreciind că ploile din timpul recoltării strugurilor în regiunea Charentes au majorat volumele de producţie, transmite Reuters. Producţia totală de vin se va situa în acest an la 44,7 milioane hectolitri, a previzionat marţi Ministerul Agriculturii din Franţa, după ce luna trecută estima 44,1 milioane hectolitri. În septembrie, ploile din Charentes, regiunea din vestul ţării celebră pentru brandul său de coniac, au ajutat la majorarea recoltei de struguri. O producţie de 44,7 milioane hectolitri ar reprezenta o creştere cu 6% faţă de nivelul de anul trecut şi un avans de 1% faţă de media din ultimii cinci ani, precizează autorităţile de la Paris. Dar efectele secetei din această vară a determinat Ministerul Agriculturii din Franţa să reducă estimările pentru regiunea Bordeaux, unde producţia de vin ar urma să fie cu 9% sub media din ultimii cinci ani. În zona Champagne producţia ar urma să fie uşor mai ridicată decât prognoza anterioară, deşi producţia totală pentru regiune ar urma să fie cu 20% sub media din ultimii cinci ani, reflectând decizia producătorilor de a colecta mai puţini struguri, pentru a contracara impactul crizei provocate de pandemia de coronavirus (COVID-19). Conform estimărilor preliminare publicate luna trecută de Organizaţia Internaţională a Viei şi Vinului (OIV), producţia de vin la nivel global va rămâne sub media din ultimii cinci ani, afectată de volumele reduse din America de Sud şi Uniunea Europeană. Astfel, producţia mondială de vin se va situa în acest an între 253,9 şi 262,2 milioane hectolitri, punctul de mijloc al acestui interval fiind 258 milioane hectolitri. Potrivit acestor previziuni, 2020 va fi al doilea an consecutiv în care producţia mondială de vin va fi sub media multianuală, după ce în 2018 a urcat la un nivel record de 294 milioane hectolitri. OIV prognozează că Uniunea Europeană, regiune ce include şi primii trei producători mondiali de vin, Italia, Franţa şi Spania, va înregistra în acest an un volum al producţiei de 159 milioane de hectolitri, cu aproximativ 5% mai mare decât în 2019 dar cu toate acestea sub media multianuală. În 2019, România a ocupat locul 13 în clasamentul celor mai mari producători mondiali de vin, fiind devansată de ţări precum China, Portugalia sau Rusia. AGERPRES/(AS – autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Internationale Economic Extern Ministerul Agriculturii din Franţa a revizuit în creştere estimările privind producţia de...
Ministerul Agriculturii din Franţa a revizuit în creştere estimările privind producţia de vin din 2020
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.