Ministerul Culturii va finanţa cu aproape 5 milioane de lei dezvoltarea fabricii de decoruri ce funcţionează în cadrul Teatrului Naţional Timişoara (TNTm), care va putea onora atât comenzile celorlalte instituţii de cultură din ţară, cât şi pe cele din străinătate. "La fabrica de decoruri se vor demara în viitorul apropiat investiţii de 560.000 de lei în prima fază, pentru achiziţionarea de echipamente strict necesare pentru diversificarea tipurilor de decoruri pe care cei de la TNTm le fac în aceast obiectiv, iar anul viitor se vor achiziţiona utilaje de mare anvergură asistate de calculator, care vor putea să debiteze diverse materiale, de la lemn până la metal şi polistiren, astfel încât fabrica noastră să furnizeze decoruri pentru toate instituţiile de cultură din ţară şi din străinătate, care sunt interesate de aceste aspecte. Este o investiţie nu doar în sectorul cultural timişorean, ci creează şi premisele unei extinderi a activităţii şi a creşterii numărului de angajaţi de acolo, având urmări pozitive asupra zonei noastre", a declarat preşedintele Consiliului Judeţean Timiş, Alin Nica, într-o conferinţă de presă desfăşurată miercuri. A doua investiţie derulată de Ministerul Culturii în Timişoara este Sala 2 a TNTm, fost manej imperial, pentru transformarea într-un spaţiu deschis activităţii teatrale, pe care teatrul timişorean doreşte să-l extindă şi să-l utilizeze corespunzător. Se va face înălţarea sălii şi vor fi achiziţionate rampe care să ridice scena hidraulică, pentru a da o complexitate actului artistic. Ministrul Culturii, Bogdan Gheorghiu, a vizitat, miercuri, fabrica de decoruri şi Sala 2 a TNTm de la Timişoara. Oficialul a promis că aceste investiţii vor fi finanţate de anul viitor, respectiv la Sala 2 vor fi alocate 30 de milioane de lei, iar la fabrica de decoruri, aproape 6 milioane de lei. Unul dintre primele proiecte manageriale ale directoarei TNTm, Ada Hausvater, se refereau la un concept nou privind producţia decorurilor de teatru, în condiţiile în care atelierele Teatrului Naţional Timişoara aveau nevoie stringentă de o altă locaţie, date fiind spaţiile improprii din Palatul Culturii. Proiectul "Atelierele şi fabrica de decoruri" a demarat în anul 2007, iar în toamna anului 2010 au început lucrările de construcţie propriu-zise, care au presupus realizarea unei hale cuprinzând o zonă de producţie, o zonă de montaj şi o zonă administrativă, a unei hale de depozitare şi a centralei termice. Atelierele şi fabrica de decoruri au fost date în folosinţă în anul 2013. Potrivit reprezentanţilor TNTm, atelierele şi fabrica de decoruri sunt construite pe principiile creării unui flux tehnologic coerent, prin instalarea unei linii performante de producţie şi asamblare care să traverseze toate etapele de creare a decorurilor de teatru şi să satisfacă producţia internă, dar şi comenzi externe. În prezent, atelierele şi fabrica de decoruri onorează strict funcţia de a asigura decorurile pentru spectacolele Teatrului Naţional Timişoara, dar întâmpină dificultăţi privind dotările tehnice şi de personal necesar. AGERPRES/(A – autor: Otilia Halunga, editor: George Onea, editor online: Simona Aruştei) Citeşte şi: * Ministrul Culturii – la Fabrica de decoruri de la Timişoara: Susţinem alocarea de fonduri * Bogdan Gheorghiu: De 12 ani, Ministerul Culturii nu a mai achiziţionat artă contemporană
Acasă Stiri Nationale Cultura Ministerul Culturii va finanţa dezvoltarea fabricii de decoruri a Teatrului Naţional Timişoara,...
Ministerul Culturii va finanţa dezvoltarea fabricii de decoruri a Teatrului Naţional Timişoara, unică în România
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.