Ministerul Educaţiei şi Cercetării începe procesul de dezvoltare a 'Hărţii şcolilor dezavantajate din România', care va avea un rol important în procesul de stabilire a modului şi a priorităţilor de alocare a resurselor şi a proiectelor din viitoarea programare financiară 2021-2027, dar şi pentru a putea ghida intervenţii strategice, realizate de Guvern, menite să reducă clivajele din educaţie. Potrivit unui comunicat de presă al ministerului, pentru realizarea acestui obiectiv, ministrul Monica Anisie a invitat o serie de organizaţii cu activităţi şi rezultate relevante în ceea ce priveşte asigurarea echităţii în educaţie să se alăture demersului. "Avem convingerea că într-un astfel de parteneriat vom reuşi să realizăm această hartă a şcolilor dezavantajate din România, cu ajutorul căreia să putem interveni punctual şi adapta intervenţiile de la nivel central, judeţean şi local, în beneficiul fiecărui elev din România", subliniază ministrul Anisie în invitaţia transmisă organizaţiilor şi instituţiilor. De altfel, între acestea şi Ministerul Educaţiei şi Cercetării există "o colaborare de lungă durată", concretizată în diverse parteneriate şi proiecte care au scopul de asigurare a echităţii în educaţie. "Cu ajutorul unor parteneri din mediul asociativ, instituţional şi universitar care pot sprijini acest proces cu expertiza şi resursele necesare, vom realiza o hartă a şcolilor dezavantajate din România, prin intermediul căreia se vor identifica nevoile generale reale şi problemele specifice ale şcolilor, de la lipsa infrastructurii (toalete, apă potabilă etc.) până la calitatea actului educaţional. Harta şcolilor dezavantajate va reprezenta un instrument necesar pentru stabilirea modului de alocare a resurselor şi proiectelor din viitoarea programare financiară 2021-2027", se mai arată în comunicatul de presă. O primă discuţie tehnică în acest sens este programată vineri, fiind aşteptaţi să participe reprezentanţii UNICEF în România, ai Consiliului Europei, ai Universităţii din Bucureşti, ai Institutului Naţional pentru Statistică şi ai Fundaţiei Agenţia de Dezvoltare Comunitară "Împreună". AGERPRES/(AS – autor: Roberto Stan, editor: Florin Marin, editor online: Ady Ivaşcu)
Acasă Stiri Nationale Educatie Ministerul Educaţiei vrea să realizeze o hartă a şcolilor dezavantajate din România
Ministerul Educaţiei vrea să realizeze o hartă a şcolilor dezavantajate din România
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.