Obiectivul autorităţilor este de a nu închide economia, pentru că ar fi reţeta clară către faliment, a anunţat joi ministrul Finanţelor, Florin Cîţu. Potrivit şefului de la Finanţe, nici în perioada martie – aprilie România nu a închis toată economia, în condiţiile în care sectorul construcţiilor a funcţionat, însă chiar şi aşa costurile au fost foarte mari, de aproximativ două puncte procentuale din Produsul Intern Brut. "Soluţia nu este închiderea economiei pentru că avem nevoie ca economia să funcţioneze, avem nevoie de venituri la buget, avem nevoie ca acei bani să se ducă înapoi în economie. Obiectivul nostru este de a nu închide economia, nu vrem să închidem economia pentru că asta este reţeta clară spre faliment. Costul acelor două luni de zile (martie, aprilie, n.r.) a fost de aproape două puncte procentuale din PIB, din creşterea economică, enorm în acea perioadă", a subliniat Florin Cîţu, la B1TV. În aceste condiţii, ministrul consideră că se poate merge cu economia deschisă, însă cu reguli clare, pe care le solicită, de altfel, toţi antreprenorii. "Cred că putem merge în perioada următoare cu economia deschisă, dar cu reguli clare. Toţi antreprenorii ne cer reguli clare. Cum să-şi ţină compania deschisă, cum să vină oamenii la muncă şi să poată să funcţioneze în condiţiile de acum, poate cu mai puţini oameni, dar să nu mai închidem economia de tot. Acesta este obiectivul, să rămânem cu economia deschisă, poate la o capacitate mai mică, dar să nu închidem economia. Şi asta a fost şi discuţia cu HoReCa. Am spus că rămân deschise 30% etc.", a precizat sursa citată. Pe de altă parte, ministrul Finanţelor a punctat că nu se poate cere totul de la Guvern, iar oamenii trebuie să fie responsabili. "Nu putem cere totul de la guvern. Noi dăm nişte linii directoare dar trebuie să fim responsabili. Lucrăm cu foarte puţini oameni aici la minister, mai mulţi acasă. Îi schimbăm, îi rotim. Am departamente foarte importante, de unde se fac plăţi, trezorerie ş.a.m.d., nu îmi permit ca oamenii toţi să fie bolnavi. Depinde de noi cât de buni manageri suntem", a susţinut Cîţu. El a menţionat, în context, că politica fiscală ar trebui să fie proactivă, amintind de suma de 35 miliarde de lei injectată în economie până acum. Florin Cîţu a mai spus că autorităţile au învăţat foarte mult din perioada de început a crizei sanitare (martie – aprilie) şi a subliniat că ţara nu ar fi mers către acel lockdown dacă rezervele nu ar fi fost goale. "Am învăţat foarte mult din perioada martie – aprilie. România este ţara care nu a închis toată economia, tot ceea ce a însemnat sectorul construcţii nu a fost închis. Nu ne duceam către acel lockdown dacă am fi găsit ceva în rezervele ţării. Încă aştept ca instituţiile statului să îi ia pe cei responsabili de acest lucru. Mi se pare că acolo este chiar o crimă împotriva românilor. Îi aştept pe aceştia să investigheze pentru că am găsit rezervele pe zero pentru măşti, dezinfectant", a mai afirmat oficialul. AGERPRES/(AS – autor: Andreea Marinescu, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Preda) Citeşte şi: * Ministrul Finanţelor: Provocarea pentru 2021-2024 este să creăm mediul propice pentru investiţii în România * Cîţu: Mai este loc ca dobânzile să scadă, mai este loc ca rezervele minime obligatorii să scadă
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Ministrul Finanţelor: Obiectivul nostru este de a nu închide economia pentru că...
Ministrul Finanţelor: Obiectivul nostru este de a nu închide economia pentru că ar fi reţeta clară spre faliment
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.