Ministerul Transporturilor şi companiile din subordine au beneficiat de trei rectificări bugetare pozitive astfel încât au fost alocaţi toţi banii necesari pregătirii pentru perioada de iarnă, a afirmat miercuri ministrul Transporturilor, Lucian Bode. "Am alocat toţi banii necesari pregătirii pentru perioada de iarnă. Precum bine ştiţi şi Ministerul şi implicit companiile au beneficiat de 3 rectificări bugetare pozitive. La acest moment, din datele pe care mi le-aţi pus la dispoziţie, consider că sunteţi pregătiţi să interveniţi ori de câte ori este nevoie, astfel încât să nu avem nici un fel de problemă pe infrastructura de transport. Ştiu că mai aveţi mici probleme în ceea ce priveşte încheierea acordurilor cadru la unele DRDP-uri şi aştept să rezolvaţi cât mai repede această situaţie. Colaborarea cu reprezentanţii Poliţiei din teritoriu va fi una corespunzătoare, în condiţiile în care au fost deja încheiate protocoalele necesare. Vreau să aveţi o comunicare activă cu privire la starea infrastructurii, pentru ca în acest fel românii să fie informaţi în orice moment. Vă solicit, indiferent de compania pe care o reprezentaţi, să vă implicaţi la orice oră la care sunteţi solicitaţi şi să rezolvaţi rapid problemele care apar în această perioadă. Chiar dacă acum este vremea sărbătorilor de iarnă nu trebuie să uitaţi că aceste zile sunt zile de muncă şi că vă aflaţi în slujba cetăţenilor. Vă atrag atenţia că cei care nu îşi fac treaba vor plăti cu funcţia", a spus ministrul Lucian Bode în cadrul şedinţei Comandamentului central de iarnă constituit la nivelul Ministerului Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor. Potrivit unui comunicat al ministerului de resort transmis AGERPRES, la şedinţa convocată de ministrul Transporturilor, coordonatorii comandamentelor operaţionale care fac parte din CCI-MTIC au prezentat măsurile care au fost deja întreprinse ca urmare a înrăutăţirii condiţiilor meteorologice, situaţia utilajelor, a resurselor umane implicate în aceste activităţi şi a stocurilor de materiale necesare intervenţiei. Astfel, în cazul infrastructurii rutiere, stocurile de sare sunt de 221.161 tone, cele de nisip – 30.011 tone, cele de produs ecologic – 293 tone, clorura de calciu CaCl2 – 2.197 tone şi motorina lichidă (stoc 14 zile) – 1.135 tone. În ceea ce priveşte necesarul de utilaje, CNAIR are pregătite 789 utilaje proprii şi 2581 utilaje închiriate. În cazul infrastructurii feroviare, reprezentanţii CFR Infrastructură au precizat că sunt pregătite pentru intervenţie 33 pluguri (15 hidraulice şi 18 simple), 108 drezine CIRA şi UAM şi 74 drezine pantograf care vor acţiona în caz de deranjamente şi este disponibil un număr de 2.835 de instalaţii funcţionale pentru topirea zăpezii şi a gheţii în cazul macazelor. De asemenea, au fost programate a fi montate un număr de 25.260 bucăţi panouri parazăpezi, în zonele de linii cu risc major de înzăpezire şi au fost finalizate procedurile de achiziţie a unor materiale necesare pentru iarna 2020-2021 (panouri parazăpezi, motorină, petrol lampant, acumulatori de tracţiune, sare, mături, facle, razuri etc). Pe aeroporturile din ţară sunt pregătite 156 de utilaje de intervenţie şi stocuri de materiale degivrante lichide (439.100 litri) şi solide (390.525 kg). Totodată, în prezent sunt pregătite pentru intervenţie utilajele necesare pentru spargerea gheţii de pe Dunăre în cazul în care temperaturile scad sub limita îngheţului, precizează Ministerul Transporturilor. "Ministrul Lucian Bode a solicitat ca toţi factorii de decizie din cadrul Comandamentului să acţioneze cu celeritate în situaţia în care condiţiile meteorologice se înrăutăţesc astfel încât traficul să se desfăşoare în condiţii de siguranţă. De asemenea, ministrul Lucian Bode a solicitat ca toate unităţile implicate în activitatea Comandamentului să comunice la intervale scurte de timp, prin intermediul presei şi a reţelelor sociale, datele cu privire la starea fiecărui tip de infrastructură pentru ca toţi cei interesaţi să fie informaţi din timp şi pentru a preveni situaţiile nedorite", se mai arată în comunicat. AGERPRES/(AS – autor: Andreea Marinescu, editor: Mariana Nica, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Acasă Stiri Nationale Economic Intern Ministrul Transporturilor: Am alocat toţi banii necesari pregătirii pentru perioada de iarnă
Ministrul Transporturilor: Am alocat toţi banii necesari pregătirii pentru perioada de iarnă
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.