Digitalizarea Educaţiei reprezintă un angajament pentru generaţiile viitoare pe care toţi miniştrii de resort, indiferent de culoare politică, trebuie să şi-l asume în următorii ani, a declarat vineri ministrul Monica Anisie, cu prilejul primei consultări publice pentru elaborarea "Strategiei pentru Digitalizarea Educaţiei din România – SMART-Edu". "Digitalizarea Educaţiei reprezintă un proiect prioritar pentru mandatul meu de ministru. Este un angajament îndrăzneţ pentru generaţiile viitoare pe care toţi miniştrii Educaţiei trebuie să şi-l asume în următorii ani, indiferent de culoarea politică. Această strategie trebuie să devină un proiect de ţară, pentru că, dacă ne dorim să construim o România modernă, trebuie în primul rând să avem o România educată. Este momentul în care societatea românească, alături de Ministerul Educaţiei şi Cercetării, poate contribui la o şcoală SMART, şcoală modernă, accesibilă, bazată pe resurse şi tehnologii digitale, care să asigure accesul la o şcoală incluzivă şi de calitate pentru toţi copiii. (…) Suntem cu toţii aici pentru că nu mai putem aştepta niciun minut pentru a începe digitalizarea şi modernizarea învăţământului românesc", a spus ministrul. Monica Anisie consideră că pentru reuşita acestui proiect este nevoie de implicarea tuturor forţelor din societate. Anisie a amintit că în ultimii ani bugetul de investiţii al MEC pentru digitalizarea a fost zero. "Vă pot spune că în ultimii ani bugetul de investiţii al Ministerului Educaţiei pentru digitalizare a fost de zero lei. Din anul 2021, ne-am luat angajamentul ca bugetul Ministerului Educaţiei să aibă o componentă de investiţii în digitalizare. Din motive neînţelese sau pentru că au avut alte viziuni în ceea ce priveşte priorităţile, digitalizarea nu a fost efectiv în agenda miniştrilor Educaţiei din ultimii ani decât poate la nivel declarativ. (…) Vă pot spune că în ultimii zece ani bugetul Ministerului Educaţiei nu a prevăzut nimic în ceea ce priveşte digitalizarea. Repet acest lucru pentru că este unul foarte important", a arătat ministrul. Anisie a enumerat cinci obiective pentru următorii ani în ceea ce priveşte digitalizarea Educaţiei, printre care necesitatea îmbunătăţirii infrastructurii digitale pentru reducerea decalajelor de conectivitate, susţinerea accesului egal la o educaţie online de calitate, asigurarea de dispozitive electronice cu conectare la internet în bandă largă şi conectivitate wireless, elaborarea de manuale digitale şi auxiliare didactice care oferă o interfaţă interactivă, dar şi competenţe digitale pentru o piaţă a muncii emergente. Ministerul Educaţiei şi Cercetării a lansat vineri primul eveniment care deschide consultarea publică pentru elaborarea Strategiei pentru Digitalizarea Educaţiei din România 2021-2027 – SMART-Edu. AGERPRES/(A – autor: Roberto Stan, editor: Georgiana Tănăsescu, editor online: Anda Badea)
Acasă Stiri Nationale Educatie Monica Anisie: Strategia pentru digitalizarea Educaţiei din România trebuie să devină un...
Monica Anisie: Strategia pentru digitalizarea Educaţiei din România trebuie să devină un proiect de ţară
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.