Germanul Manuel Lettenbichler a câştigat, sâmbătă, ediţia a 17-a a cursei hard enduro Red Bull Romaniacs, denumită Vertical Madness, potrivit site-ului competiţiei. Manuel Lettenbichler a câştigat cel mai dificil raliul hard enduro din lume pentru al doilea an consecutiv. În 2009, cursa era câştigată de tatăl său, Andreas Lettenbichler. Manuel Lettenbichler a reuşit să recupereze în ultima zi a cursei cele 25 de secunde care îl despărţeau de liderul clasei Gold, Graham Jarvis, care a încheiat cursa la 2 min 26 sec de german. Locul al treilea a fost ocupat de spaniolul Alfredo Gomez Cantero, la mare distanţă de cei lider, 14 min 9 sec. Sâmbătă, victoria a revenit britanicului Billy Bolt, urmat de Alfredo Gomez Cantero şi de Lettenbichler, în timp ce Jarvis, ''Regele Carpaţilor'', cu cele şapte titluri câştigate la Red Bull Romaniacs, a terminat al cincilea. Sandra Gomez Cantero (Spania) a devenit prima femeie care încheie cursa la clasa Gold la Red Bull Romaniacs, clasându-se pe 13 la general. La clasat Silver victoria i-a revenit danezului Peter Weiss, urmat în clasament francezul Fabien Poirot şi de britanicul Joe Deakin. Weiss şi Poirot au ocupat primele două locuri şi în clasamentul zilei de sâmbătă. Germanul Eddie Findling a obţinut victoria la clasa Bronze, cu un avans de 8 min 36 sec faţă de francezul Bernard Hugo, câştigătorul de sâmbătă. Podiumul clasei a fost completat de un alt german, Alexander Gehlert. Românul Emanuel Gyenes a reuşit o victorie confortabilă la Iron, fiind urmat la aproape zece minute de francezul Romain Courty şi la peste 30 de irlandezul Murray Shotter. Podiumul a fost identic şi în ultima zi a cursei. Dan Ştefan Mateescu a câştigat la clasat Atom, rezervată amatorilor, fiind urmat la mai bine de o oră de americanul Rich Mumford şi de francezul Firmin Mourino. Mateescu a dominat şi ultima zi a cursei, încheind cu un avans de peste 24 de minute faţă de Mourino. AGERPRES (AS-editor: Mihai Ţenea, editor online: Gabriela Badea) Sursa foto: Manuel Lettenbichler/Facebook.com
Acasă Stiri Nationale Sport Intern Moto: Germanul Lettenbichler a câştigat Vertical Madness, ediţia din acest an a...
Moto: Germanul Lettenbichler a câştigat Vertical Madness, ediţia din acest an a raliului Red Bull Romaniacs
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.