Un număr de 12 pieţe agroalimentare din totalul de 17 existente în municipiul Constanţa sunt închise începând de luni, administraţia locală anunţând că va constitui pieţe în exteriorul acelora care se închid sau va direcţiona producătorii către locurile rămase libere în pieţele care sunt deschise. "Primăria Municipiului Constanţa va putea asigura spaţii de desfacere pentru producătorii locali în locuri cu un bun vad comercial. În acest sens, vom aplica una dintre următoarele două măsuri: – vom constitui pieţe în exteriorul acelora care se închid; – acolo unde nu vom putea organiza pieţele în exterior, vom direcţiona producătorii către locurile rămase libere în pieţele care nu se închid. Precizez că sunt foarte interesat ca locuitorii Constanţei să consume produse româneşti de calitate şi la fel de interesat ca producătorii autohtoni să beneficieze de toate condiţiile pentru a veni în întâmpinarea acestei nevoi, chiar şi în aceste vremuri mai degrabă tulburi decât prospere", a transmis luni primarul Constanţei, Vergil Chiţac, printr-un comunicat de presă. Conform sursei citate, vor fi deschise pieţele agroalimentare Filipescu, precum şi Brotăcei şi Griviţei (după efectuarea lucrărilor de reamenajare în ambele cazuri), piaţa I.L.Caragiale, dar şi piaţa agroalimentară de pe varianta Constanţa-Ovidiu. Referitor la cele 12 pieţe închise, la 7 dintre acestea producătorii sunt relocaţi în spaţii exterioare, cei mai mulţi dintre aceştia – 25 – fiind relocaţi în exterior în cazul pieţei Tomis III. "Magazinele care funcţionau în incinta pieţei din Tomis III vor rămâne deschise în actualele locaţii cu respectarea normelor de protecţie sanitară", a menţionat municipalitatea. Potrivit Primăriei Constanţa, autoritatea publică locală va căuta în continuare soluţii pentru ca activitatea să continue în noile spaţii de desfacere şi comercializare a mărfurilor şi atunci când condiţiile meteorologice se vor înrăutăţi. AGERPRES/(AS – autor: Nona Jalbă; editor: Karina Olteanu, editor online: Anda Badea)
Municipiul Constanţa: 12 din 17 pieţe agroalimentare, închise
Publicare comunicate de presa
Site-urile de comunicate de presă sunt instrumente de marketing valoroase. Poate ajuta nu numai antreprenorii, dezvoltatorii de produse, furnizorii de servicii, ci și companiile care doresc să își promoveze serviciile și gama de produse prin publicarea de comunicate de presă.
Publicitatea prin comunicate de presă este cel mai sigur și mai eficient canal pentru a atrage atenția investitorilor. Dacă vă formulați cu atenție strategia de promovare a afacerii și alegeți partenerul potrivit pentru a vă sprijini în timpul procesului de promovare, atunci ați crescut șansele de a oferi valoare ideilor dvs. Utilizarea celor mai bune instrumente în momentele critice vă poate oferi oportunitatea de a transforma o afacere mică într-una de succes.
Indiferent de strategia dvs. publicitară, vă rugăm să nu ezitați să profitați de promoția oferită de comunicatul de presă.
Publicare articole SEO
Articolele SEO reprezintă o parte importantă a contribuției la realizarea activităților de creștere și optimizare pe termen lung. Comparativ cu efectele benefice pe termen lung, păstrarea publicațiilor articolelor cu conținut verde reprezintă o investiție mică. Site-ul de publicare a articolelor SEO este un site dedicat care poartă întotdeauna conținut nou, dar și informații de înaltă calitate. Astfel de portaluri sunt urmate de persoanele interesate (care doresc să urmărească ultimele știri din zona de interes) și Google (oferindu-vă credit pentru a vă poziționa într-o poziție mai bună în căutare).
Publicare anunturi online
Site-urile publicitare de anunturi nu mai sunt un lucru nou în viața de zi cu zi. Acestea sunt instrumente eficiente pentru a promova contactul dintre cumpărători și vânzători.
Portalulul de anunturi si publicitate este un instrument dedicat cu o structură specială și afișează diferite tipuri de reclame de la vânzări la servicii, angajare, leasing și donații.